Landing page

Miękkie lądowanie…


Celem strony docelowej (landing page) jest skuteczne zrealizowanie celu Twojej kampanii (wykonanie akcji: np.: wypełnienie formularz, zakup produktu).

Często witryny firmowe bywają znacząco rozbudowane, przez co użytkownik zostaje rozproszony ilością dostępnych informacji i nie realizuje celu po jaki został sprowadzony na stronę. Dlatego też tworzy się oddzielne strony skupiające się ściśle na celu prowadzonej kampanii.

Najważniejsze cechy skutecznej strony docelowej:

  • Skupienie się wyłącznie na jednym celu
  • Spójność z prowadzoną kampanią (hasła, kolorystyka, przekaz)
  • Najważniejsze informacje na górze strony
  • Bardzo widoczne, czytelne wezwanie do wykonania oczekiwanej akcji (kup, zapisz, wypełnij, zrób, etc.)
  • Ze względu na dobrą optymalizację nie buduj strony z samej grafiki
  • Jeśli jest możliwość zmieść referencje, pozytywne opinie
  • Wizualizacja – grafika to pierwsze co widzi użytkownik, zadbaj o jej wysoką jakość

Jeśli są Państwo zainteresowani budową skutecznej strony docelowej by efektywnie realizować cele prowadzonych kampanii internetowych – prosimy wypełnić formularz, w ciągu 24h po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem.

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry