Projektowanie papieru firmowego

Wyślij ofertę, która będzie traktowana poważnie.


Przypomnij sobie, jak wyglądała Twoja ostatnia oferta wysłana do klienta. Nic szczególnego, prawda? Nawet jeśli masz wyjątkowy talent do tworzenia sugestywnych komunikatów i dar do przekonywania innych do zakupu, to w dzisiejszym świecie liczy się także cała otoczka.

Na biurko Twojego klienta trafiają dziesiątki różnych ofert. O tym, którą z nich przeczyta, czasami decydują szczegóły, w tym wygląd oferty. Dlatego wszelką korespondencję biznesową należy prowadzić na papierze firmowym. Nie masz go jeszcze? Soluma zaprojektuje dla Ciebie papier firmowy, na którym aż chce się stworzyć świetną ofertę.

projektowanie papieru firmowego

Prawidłowo zaprojektowany papier firmowy musi prezentować najważniejsze elementy marki, czyli:

  • Logo i ewentualny slogan
  • Nazwę firmy
  • Kolorystykę marki
  • Dane adresowe/kontaktowe

Standardowa wielkość papieru firmowego to A4 – jest to format umożliwiający zmieszczenie najważniejszych elementów oferty i stworzenie prawidłowej, czytelnej kompozycji. Papier może również zostać wzbogacony o dodatkowe elementy graficzne, najczęściej tworzące tło (znak wodny).

Najważniejsze w projektowaniu papieru firmowego jest to, aby sfera wizualna nie przysłaniała treści i nie odciągała od niej uwagi. Całość ma się prezentować profesjonalnie i budzić zaufanie. Wiemy, jak to zrobić.

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry