Firma Karisma specjalizowała się w dostarczaniu tkanin dla odbiorców hurtowych. W związku ze zmianą grupy docelowej zaplanowaliśmy kompleksony rebranding oraz uruchomiliśmy sklep internetowy dla odbiorców detalicznych.
Projektowanie logo, papier firmowy, wizytówki, teczka, wizualizacja sklepu internetowego.
Prezentacja logo w PDF - pobierz.
Po wywiadzie z klientem oraz badaniu rynku określiliśmy oczekiwania grupy docelowej oraz wykazaliśmy konieczność rebrandingu w zakresie identyfikacji wizualnej. Jednocześnie wskazaliśmy na konieczność uruchomienia sprzedażowej platformy detalicznej (sklep internetowy).
Klient otrzymał 3 propozycje logo w wersji monochromatycznej. Prezentacja logo w jednym kolorze sprzyja skupieniu się na formie znaku.
Eleganckie logo z symbolu rombu/karo. Symbolem rombu oznacza się tworzywo syntetyczne w tym skórę ekologiczną. Kwadrat wraz z karo tworzy literę K od nazwy marki Karisma. Prosty geometryczny font uzupełnia cały symbol. Karo świetnie nadaję się do stworzenia eleganckiego Key Visualu marki.
Połączenie symbolu rombu z liściem. Liść symbolizuje ekologie oraz strukturę linii na skórze. Połączenie typografii szeryfowej z bezszeryfową.
Sygnet to linearna litera K. Zawinięcie w literze kojarzą się z szyciem. Całość zamknięta w rombie ze zdobieniami charakterystycznymi dla produktów ze skóry. Sygnet idealnie sprawdzi się do przetłoczeń. Typografia z ciekawą literą R.
Opracowanie elementów identyfikacji wizualnej: wizytówka, papier firmowy, papeteria elektroniczna, inne.
Projekt graficzny sklepu, ścieżka zakupowa, konfigurator produktu, badania ux, wdrożenie sklepu..