Transfery domen, procedury.
Transfer do Soluma
Transfer jest bezpłatny.
Dział handlowy wyręcza Klienta we wszelkich możliwych formalnościach oraz udziela niezbędnych porad.
Transfer z Soluma do innego operatora
- Domeny bez certyfikatu (standardowe)
Z autoryzowanego adresu e-mail (mail właściciela domeny) prosimy wysłać prośbę o wydanie kodu authinfo na e-mail: soluma@soluma.pl. Dział techniczny prześle w odpowiedzi Wniosek o wydanie kodu authinfo. Wniosek należy wypełnić, podpisać i przesłać na nasz e-mail.
- Domeny z certyfikatem (premium)
Ze względu na aspekty związane z bezpieczeństwem, nie wydajemy kodów AUTHINFO dla domen. Nasz dział techniczny po wskazaniu przez klienta nowego operatora, przenosi domenę nieodpłatnie. Wymagania: procedura musi zostać zgłoszona na minimum 30 dni przed datą wygaśnięcia domeny.
Transfer jest bezpłatny. Procedury:
- Krok 1: Wskazanie nowego operatora. Prosimy utworzyć konto u nowego operatora, a następnie przesłać nam dane do zalogowania (adres www, login i hasło). Przeniesiemy domenę na wskazane konto. Po przeprowadzeniu całej procedury transferu prosimy zmienić hasło do konta.
- Krok 2: Po przekazaniu niezbędnych danych nastąpi przeniesienie domeny przez dział techniczny Soluma do nowego operatora, na wskazane przez klienta konto.
- Krok 3: Przekazanie domeny klientowi zgodnie z warunkami dostępnymi u nowego operatora.
Zakończenie transferu.
Obsługa domen (konfiguracja, pomoc techniczna) utrzymywanych poza serwerami Soluma jest odpłatna. Nie dotyczy procedury przeniesienia domeny z certyfikatem wyżej opisanej).
Uwagi. Zalecamy wybór operatora:
- który umożliwia przypisanie oddzielnych kontaktów dla domeny: księgowy, właściciel, administrator, etc.
- który umożliwia wykonywanie cesji elektronicznej