W czym możemy pomóc?

Problem z szybkością synchronizacji poczty – zgłoszenie

Przy zgłaszaniu problemu prosimy o informacje:

  • Czy na wszystkich skrzynkach w domenie występujetaki problem?
  • Czy na każdym łączu z którego korzystają użytkownicy skrzynek w tej domenie występuje taki problem? (łączą się z różnych lokalizacji)
  • Czy użytkownicy mogą wykonać test sprawdzając działanie z innego łącza?
  • Czy użytkownicy mogą wykonać test sprawdzając działanie z innego alternatywnego klienta pocztowego?
  • Czy w sieci z której łączą się użytkownicy skrzynek w tej domenie są jakieś filtry skanujące pocztę?
  • Czy mogą Państwo sprawdzić trasę pakietów narzędziem MTR z komputera na którym wolno działa poczta do serwera?

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry