Szanowni Państwo,
informujemy, że w ciągu najbliższych dni dobiegnie końca okres abonamentowy usługi: certyfikat SSL.
By zamówić przedłużenie ważności usługi, prosimy opłacić fakturę pro forma przesłaną z naszego systemu.
W przypadku rezygnacji z usługi (brak wpłaty) usługa zostaje automatycznie wyłączona w dniu jej wygaśnięcia, co spowodowuje nieprawidłowe działanie usług (np.: strona www, e-mail). Jeśli chcą Państwo zrezygnować z certyfikatu SSL prosimy o kontakt przed wyłączeniem usługi, gdyż wymagana będzie zmiana konfiguracji (usługa płatna za 1 godzinę pracy), aby wszystko mogło działać dalej poprawnie.
UWAGA!
W przypadku braku SSL nie udzielamy gwarancji na system CMS/WWW, gdyż podczas logowania do systemu dane logowania nie są szyfrowane co umożliwia wykradzenie tych danych i włamanie na stronę. Soluma Interactive nie ponosi też żadnej odpowiedzialności za skutki wynikłe z braku SSL (w tym m.in: koszt związany z naprawą www, koszty związane z wyrządzaniem szkody poprzez prowadzenie działań niezgodnych z prawem przez osoby, które dokonały włamania i modyfikacji na stronie).
Przypominamy również, że certyfikat SSL jest niezbędny ze względu na wymagania RODO (szyfrowanie danych przesyłanych przez użytkowników przez formularz kontaktowy).
Miłego dnia,
Biuro Obsługi Klienta
Soluma Interactive