W czym możemy pomóc?

Certyfikat SSL


Szanowni Państwo,

informujemy, że w ciągu najbliższych dni dobiegnie końca okres abonamentowy usługi: certyfikat SSL.
By zamówić przedłużenie ważności usługi, prosimy opłacić fakturę pro forma przesłaną z naszego systemu.

W przypadku rezygnacji z usługi (brak wpłaty) usługa zostaje automatycznie wyłączona w dniu jej wygaśnięcia, co spowodowuje nieprawidłowe działanie usług (np.: strona www, e-mail). Jeśli chcą Państwo zrezygnować z certyfikatu SSL prosimy o kontakt przed wyłączeniem usługi, gdyż wymagana będzie zmiana konfiguracji (usługa płatna za 1 godzinę pracy), aby wszystko mogło działać dalej poprawnie.

UWAGA! 
W przypadku braku SSL nie udzielamy gwarancji na system CMS/WWW, gdyż podczas logowania do systemu dane logowania nie są szyfrowane co umożliwia wykradzenie tych danych i włamanie na stronę. Soluma Interactive nie ponosi też żadnej odpowiedzialności za skutki wynikłe z braku SSL (w tym m.in: koszt związany z naprawą www, koszty związane z wyrządzaniem szkody poprzez prowadzenie działań niezgodnych z prawem przez osoby, które dokonały włamania i modyfikacji na stronie).

Przypominamy również, że certyfikat SSL jest niezbędny ze względu na wymagania RODO (szyfrowanie danych przesyłanych przez użytkowników przez formularz kontaktowy).


Miłego dnia,
Biuro Obsługi Klienta
Soluma Interactive

UWAGI: 

  • Informacja wysyłana do klientów co 1 rok
  • Data wygaśnięcia usługi: Termin płatności na dokumencie

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry