Co wybrać strona responsywna czy strona mobilna?

Strona responsywna to taka, która dostosowuje prezentowaną zwartość do różnych rozdzielczości ekranu. W praktyce oznacza to, że niezależnie na jakim urządzeniu użytkownik będzie oglądał stronę: komputer, telefon, tablet – to prezentowane informacje zostaną wyświetlone w czytelny sposób (nawigacja, content).

Każda firma której zależy na Klientach korzystających z urządzeń mobilnych musi posiadać stronę prawidłowo działającą na urządzeniach mobilnych. Zatem do wyboru ma dwa rozwiązania: strona mobilna lub strona responsywna.

Co wybrać strona responsywna czy strona mobilna?

Wybór wersji w jakiej będzie budowana strona zależy w dużej mierze od struktury i tematyki serwisu.
Poniżej prezentujemy zestawienie podstawowych różnic:

Opis cechy Mobilna Responsywna
Tempo ładowania strony *** **
Możliwość funkcjonalne w kontekście urządzeń mobilnych *** **
Możliwość dostosowania nawigacji do urządzeń mobilnych *** **
Koszty wykonania serwisu *** **
Rekomendacja Google * ***
Czas wdrożenia ** ***

 

Strona responsywna to koszt średnio większy o min. 50% (zależy od struktury serwisu) - od ceny zaprojektowania i wdrożenia standardowej strony internetowej, tutaj cennik strony internetowej →

FAQ

Portfolio grafika

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.