Marketing szeptany, czyli buzz marketing, to potężne narzędzie w walce o zwiększenie zainteresowania ofertą marki. Wykorzystujemy tutaj współczesny trend konsumencki, który polega na potrzebie sprawdzenia opinii na temat danego produktu przed jego zakupem.
Robi tak aż 75% konsumentów, wśród których są także Twoi klienci. Dzięki kampanii marketingu szeptanego trafią oni na wiarygodne, pozytywne recenzje Twoich produktów i usług, co w naturalny sposób zwiększy sprzedaż.
W Soluma Interactive prowadzimy kampanie marketingu szeptanego w sposób zrównoważony. Jest to najlepsza metoda, gwarantująca brak negatywnych konsekwencji wizerunkowych dla promowanej marki. Nie publikujemy masowo sztucznie optymistycznych komentarzy, bo każdy rozgarnięty internauta od razu wyczuje w nich fałsz i nieudolną reklamę.
Tworzymy treści, których forma i przekaz są maksymalnie naturalne. Tylko w ten sposób można wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów. Czasami lepszy efekt przynosi neutralna opinia, w której wskażemy najistotniejsze zalety oferty oraz kilka mało ważnych wad, niż przesadnie pozytywny głos, w którego rzetelność nikt nie uwierzy.
Nasza rola nie ogranicza się tylko do napisania i opublikowania komentarzy. Gros pracy stanowi stworzenie listy miejsc publikacji, w których warto promować Twoją markę. Niezbędne jest również stałe monitorowanie tych mediów, aby móc podejmować dyskusję z użytkownikami i oceniać ich reakcję na komentarz.
Kampania marketingu szeptanego w wykonaniu Soluma Interactive przyniesie Ci trzy bardzo ważne korzyści: