Nie docierają do mnie e-maile

UWAGA! Zanim zgłoszą Państwo problem do serwisu, prosimy zweryfikować problem:

  • Jeśli Państwa nadawca po wysłaniu do Państwa e-maila otrzymuje komunikat błąd SMTP 541, prosimy koniecznie zapoznać się z materiałem tutaj →
  • Prosimy sprawdzić folder SPAM przez system webowy: https://poczta.soluma.pl, jeśli wiadomość jest w folderze SPAM - można wyłączyć filtry antyspamowe (należy się liczyć ze zwiększoną ilością spamu) -  tutaj opis filtrów →

Jeśli nie występuje żaden z wyżej opisanych problemów, prosimy wypełnić formularz. Bez podania dokładnych informacji serwis nie może udzielić pomocy.

Zgłoszenie serwisowe

Prosimy o wypełnienie jak najdokładniej formularza, znacznie przyspieszy to rozwiązanie problemu.

Dane do kontaktu

Potrzebujemy jeszcze tylko Twoich danych byśmy mogli skontaktować się w celu rozwiązania problemu.

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności

Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.
Przewiń do góry