Data wpisu: 11.01.2020

Chcesz zarabiać 50 tysięcy funtów rocznie? Zostań opiekunem social mediów królowej Wielkiej Brytanii

Jeśli ktokolwiek miał jeszcze wątpliwości, czy social media to (zaraz obok wyszukiwarki Google) największa potęga technologiczna naszych czasów, właśnie powinien się ich ostatecznie pozbyć. Skoro już nawet tak nobliwa instytucja, jak pałac Buckingham oficjalnie szuka specjalisty do prowadzenia kanałów królowej Elżbiety II w mediach społecznościowych, to coś ewidentnie jest na rzeczy. Ogłoszenie o pracę zrobiło furorę w branży marketingowej. Sprawdź, jakie wymagania stawia dwór brytyjskiej królowej i ile można na tym stanowisku zarobić.

Zakres obowiązków

Pałac Buckingham oczywiście od dawna ma własne kanały w mediach społecznościowych, ale teraz poszukiwana jest osoba, która to wszystko – pisząc niezgodnie z królewską etykietą – „ogarnie”. W ogłoszeniu pojawia się nawet konkretna nazwa stanowiska: head of digital engagement, co można przetłumaczyć jako „szef cyfrowego zaangażowania”.

Do obowiązków takiego specjalisty będzie należeć kierowanie zespołem pracowników, którzy już odpowiadają za aktualizowanie i rozwijanie social mediów rodziny królewskiej. Jak czytamy w ogłoszeniu:

Czy to oficjalna wizyta państwowa, czy królewskie zaręczyny – twoim zdaniem będzie promowanie tych wydarzeń w Internecie, tak by przykuły jak największą uwagę i dotarły do jak największego grona odbiorców.

Oczekiwania wobec specjalisty są bardzo wysokie. Szczególny akcent ma był kładziony na dbanie o atrakcyjne promowanie wizerunku królowej Elżbiety II, który – umówmy się – nie jest szczególnie ciepły i budzi kontrowersje. To pokazuje też, jaka siła tkwi w mediach społecznościowych, skoro nawet pałac Buckingham postanowił wykorzystać je, jako kluczowe narzędzie wizerunkowe samej monarchini.

Dobre warunki i prestiż gratis

Jeśli masz zamiar wziąć udział w rekrutacji (aplikować można do 24 grudnia), to sprawdź jeszcze inne wymagania stawiane przez tego niecodziennego pracodawcę:

  • Znajomość języka HTML
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność strategicznego myślenia
  • Doświadczenie w tworzeniu treści do Internetu
  • Bardzo wysokie (wręcz zniewalające) umiejętności redakcyjne

Praca ma być wykonywana tylko od poniedziałku do piątku (jest to 37,5-godzinny etat). Oferowana pensja wynosi od 45 do 50 tysięcy funtów rocznie. Powiedzmy sobie szczerze: to niewiele, jak dla prawdziwego eksperta z zakresu social mediów i mistrza tworzenia contentu. Jest to jednak praca, która świetnie wygląda w CV, co z pewnością będzie dodatkową motywacją dla wysokiej klasy specjalistów. Rekrutacja ma się zakończyć w styczniu 2020 roku.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz ofertę

Przewiń do góry