Drukowane notesy są niepozornym gadżetem reklamowym, który wciąż cieszy się sporym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Jeśli szukasz pomysłu na to, w jaki sposób zwiększyć skuteczność swojej kampanii marketingu bezpośredniego, to rozważ właśnie notesy z logo firmy. Dlaczego warto? Wymieniamy najważniejsze argumenty.
Drukowane notesy z logo firmy należą do kategorii najtańszych gadżetów reklamowych, dlatego na ich zakup i wykorzystanie w kampanii marketingowej mogą sobie pozwolić nawet małe firmy, które nie dysponują pokaźnym budżetem na promocję. To bardzo dobry wstęp do zainwestowania większych środków w gadżety w przyszłości.
Pomimo tego, że każdy z nas ma w kieszeni lub torebce smartfon, to i tak zdarzają się sytuacje, kiedy musimy coś szybko zanotować. Wówczas poręczny notes będzie jak znalazł. Wybierając gadżety reklamowe do kampanii marketingu bezpośredniego zawsze powinieneś w pierwszej kolejności skupić się na tym, czy dana rzecz jest praktyczna i przydatna dla klientów. Jeśli tylko fajnie wygląda, natomiast nie ma żadnego zastosowania w realnym życiu, to raczej szybko trafi do szuflady lub po prostu do śmieci, a kampania zakończy się fiaskiem.
Ten problem nie dotyczy drukowanych notesów z logo firmy, które sprawdzają się:
Choć może Ci się wydawać, że drukowane notesy z logo firmy nie zrobią dobrego wrażenia na Twoich klientach, a już na pewno nie zostaną przez nich zapamiętane z uwagi na mało atrakcyjny wygląd, to jesteś w błędzie. Wszystko zależy tutaj od projektu graficznego, jakości wydruku oraz rodzaju samego notesu. Do wyboru masz:
Pamiętaj również o najważniejszej zalecie drukowanych notesów z logo firmy: obdarowani klienci mogą mieć je zawsze pod ręką, tym samym zachowując stały kontakt z Twoją marką.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.