Strona internetowa hotelu to bardzo ważny kanał komunikacji z gośćmi. Umożliwia zaprezentowanie obiektu, jego atrakcji, przewag nad konkurencyjnymi hotelami, a coraz częściej także zarezerwowanie pobytu. Problem w tym, że większość stron jest dziś projektowana „na jedno kopyto”, co tyczy się także warstwy treściowej. Tymczasem to na tym poziomie można wyróżnić się na tle innych obiektów. Podpowiadamy, jak urozmaicić treści na stronie internetowej hotelu.
Jeśli hotel znajduje się w unikalnej, bardzo atrakcyjnej lokalizacji, to warto ten fakt zaakcentować. W treściach na stronie podkreślamy położenie hotelu, zwracając uwagę na korzyści, jakie płyną z tego dla gości (np. bliskość atrakcji, dogodny dojazd, cisza, spokój, czyste powietrze etc.).
Każdy hotel znajduje się blisko jakichś atrakcji, nawet tych nieodkrytych przez masową turystykę. Dobrym pomysłem będzie zbudowanie wokół tego narracji, która może zachęcić potencjalnych gości do zatrzymania się w danym obiekcie, np. z myślą o zwiedzeniu nowych miejsc, o których wcześniej nie słyszeli.
To bardzo interesująca propozycja, zwłaszcza dla hoteli, które mają szczególnie rozbudowaną ofertę, trudną do „ogarnięcia” na podstawie lektury samych opisów usług i atrakcji. Warto stworzyć rozbudowany artykuł, w którym przybliżmy gościom pomysły na ciekawe spędzenie dnia czy całego pobytu w hotelu, np. z dziećmi.
To docenią zwłaszcza kierowcy oraz goście, którzy mieszkają w znacznej odległości od hotelu. Wskazówki dojazdu wraz z krótkim opisem najlepszej trasy mogą spowodować, że goście z daleka pozbędą się wątpliwości i ostatecznie zarezerwują swój pobyt w hotelu.
Jeśli w hotelu jest strefa SPA, to dobrym pomysłem będzie stworzenie cyklu artykułów poradnikowych z opisem poszczególnych zabiegów, co na pewno zachęci część gości do zatrzymania się w danym obiekcie (przy okazji przyciągając ruch organiczny z Google).
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.