Przykładowe nazwy dla małych firm

Przykładowe nazwy dla małych firm opracowane przez zespół Soluma. Wszelkie prawa zastrzeżone

Propozycje nazwy firmy (e-sklep z roletami, zasłonami, żaluzjami)

Romondo
Wykorzystanie przedrostka -ro (skojarzenie z głównym produktem sklepu, czyli roletami) oraz słowa mondo (z włoskiego: świat). Nazwę można zatem tłumaczyć, jako „Świat rolet”. Jest elegancka, bardzo łatwa do zapamiętania, dźwięczna. Dużym atutem jest pełna dostępność domeny z rozszerzeniem .pl. Wolna domena: www.romondo.pl.

Art of Shade
Nazwę można tłumaczyć, jako „Sztuka zacieniania”. Jest elegancka, przykuwa uwagę, kojarzy się z pięknym i nietuzinkowym asortymentem. Nazwę można bardzo ciekawie przedstawić w formie logotypu. Wolna domena: www.artofshade.pl lub www.art-of-shade.pl.

Dekoro
Nazwa jest wariacją na temat słowa „dekoracja”. W przyrostku -ro można się doszukać nawiązania do słowa „roleta” Krótka, dynamiczna, bardzo łatwa do zapamiętania. Wskazuje na dekoracyjny charakter asortymentu sklepu. Domena znajdująca się na giełdzie: www.dekoro.pl. Cena domeny wynosi 1870 zł netto. Wolna jest domena www.dekoro.com.pl.

Shade.me
Nazwa będąca jednocześnie domeną z rozszerzeniem .me. Ciekawa gra słów, którą można tłumaczyć jako „Zasłoń mnie” lub „Daj mi cień”. Na pewno wyróżni sklep na rynku i trafi do przedstawionej przez Klienta grupy docelowej – ludzi obytych z Internetem, preferujących nowoczesne technologie i dynamiczne marki. Domena jest dostępna na sprzedaż. Cena minimalna ustalona przez właściciela wynosi 90 dolarów.

Lestore
Propozycja rekomendowana Nazwa jest o tyle interesująca, że mieści się w kilku kontekstach. Le Store to z francuskiego „zasłona”. Nazwa może się także kojarzyć ze sklepem, co jest spowodowane obecnością słowa store. Z punktu widzenia namingu siłą nazwy jest to, że jest krótka, zapada w pamięć, można ją łatwo wymówić i zapisać. Wolna domena: www.lestore.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Soluma.
 

Propozycja dla firmy: nowoczesne rozwiązanie do zarządzania podatkami

Asseto
Nazwa nawiązuje do słowa „asset”, czyli „kapitał”. Jest zatem znaczeniowo związana z działalnością Klienta. Prezentuje się bardzo elegancko, jest łatwa do wymówienia i zapamiętania. Dużym atutem jest pełna dostępność domeny .pl. Wolna domena: www.asseto.pl

Good Numbers
Dobre liczby w księgach rachunkowych są tym, czego potrzebuje i do czego powinna dążyć każda spółka. Firma Klienta dba, aby tak właśnie było poprzez prowadzenie ksiąg czy przeprowadzanie audytów. Nazwa jest bardzo chwytliwa, zdecydowanie wyróżni markę na rynku. Można ją uzupełnić claimem: Numbers matters. Wolna domena: www.goodnumbers.pl

Finspiro
Nazwa zdecydowanie bardziej klasyczna, będąca połączeniem słów „finance” oraz „inspiring”. Działania podejmowane przez Klienta inspirują do wprowadzania zmian, które przyniosą firmom większe przychody i uzdrowią ich finanse. Nazwa jest łatwa do zapamiętania, wymówienia, zapisania. Wolna domena: www.finspiro.pl

Balanceo
Ciekawa gra słów z użyciem wyrazu „balance” oraz popularnego akronimu CEO. W ten sposób nazwa od razu pozycjonuje firmę Klienta, jako świadczącą usługi na rzecz korporacji i spółek. Wolna domena: www.balanceo.pl Nazwa skrótowa 1: Company Internal Finance Consulting www.cifc.pl Nazwa skrótowa 2: Company Finance Support www.cfs.pl – domena dostępna na giełdzie bez wyznaczonej ceny wywoławczej.

 

Propozycja dla firmy: Wycena nieruchomości, doradca

Estimeo
Nazwa nawiązuje do słowa „estymacja”, które bywa używane w kontekście szacowania wartości nieruchomości. Zapis nazwy pozycjonuje markę jako nowoczesną, korzystającą z technologii, co trafi do aktualnej grupy docelowej Klientki: ludzie 30+ zaciągający kredyt hipoteczny na budowę domu lub zakup mieszkania. Wolna domena: www.estimeo.pl.

Empiri
Nazwa jest wariacją na temat słowa „empiria”. Tym samym podkreśla doświadczenie i rzetelność firmy Klientki, a są to istotne cechy w branży związanej z wycenami majątkowymi. Wolna domena: www.empiri.pl

ProKalkulo
Zbicie słów „profesjonalne” oraz „kalkulacja”. Oba wyrazy są jak najbardziej związane z branżą Klientki. Nazwa tym samym ma rzeczowy charakter, kojarzy się z solidnością. Wolna domena: www.prokalkulo.pl

Prognis
Nazwa jest czytelnym odwołaniem do słowa „Prognoza”. Ma bardzo profesjonalny wydźwięk, kojarzy się z solidnością, bezpieczeństwem, a przedrostek „pro” wywołuje pożądane konotacje z rzetelnością i fachowością. Wolna domena: www.prognis.pl

Planoteka
Typowa gra słów, do której użyto wyrazów „planować” i „teka” - w kontekście zbioru. Nazwa jest bardzo łatwa do zapamiętania, mocno wyróżni markę na rynku, „wpada w ucho”. Podkreśla obszerność oferty właścicielki firmy. Domena: www.planoteka.pl jest zajęta, jednak można ją odkupić.

Urbanoteka
Ten sam schemat gry słów, jednak użyty został wyraz „urbanistyka”. Nazwa preferowana ze względu na planowane przez właścicielkę rozszerzenie działalności o usługi urbanistyczne. Nazwa pozycjonuje markę jako dynamiczną, kreatywną, świeżą. Wolna domena: www.urbanoteka.pl

Operatis
Bezpośrednie nawiązanie do głównego obszaru działalności właścicielki, czyli wykonywania wycen nieruchomości i operatów szacunkowych. Nazwa elegancka, krótka, łatwa do zapamiętania, pozycjonująca markę jako poważną, rzetelną, kierującą swoją ofertę do klientów biznesowych i instytucjonalnych. Wolna domena: www.operatis.pl

UrbaniSfera
Połączenie wyrazów „urbanistyka” oraz „sfera” - oba mocno kojarzące się z branżą urbanistyczną i projektową oraz z planowaniem przestrzennym. Daje ciekawe możliwości w zakresie jej graficznego przedstawienia w formie logotypu. Wolna domena: www.urbanisfera.pl

 

Kup jedną z powyższych nazw lub zamów własną

 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone. Soluma.

Copywriting