W czym możemy pomóc?

Meta tagi a pozycjonowanie

Meta tagi od dłuższego czasu nie maja wpływu na pozycjonowanie np.: meta opis sam w sobie nie jest czynnikiem rankingowym (od 2009 roku) - ma zwiększyć współczynnik lokalności i pomóc lepiej dopasować wyniki wyszukiwania do oczekiwań użytkownika. Czyli wpływa na decyzję użytkownika -> czy kliknie w link.

„meta description" (inaczej też: „meta opis" lub "krótki opis") – zalecamy do 250 znaków, z frazami kluczowymi / wezwaniami do akcji w pierwszych 110 znakach (ze względu widok na liście wyszukiwania w wersji mobilnej)

„meta title” - do 70 znaków

„meta keywords” – należy wypełnić jeśli nastawiasz się na lepsze wyniki w innej wyszukiwarce niż Google.

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry