Jeśli klient posiada prawa do materiałów źródłowych, wszystkie pliki są na jego żądanie przesyłane po realizacji projektu – nie dłużej jednak niż 2 miesiące po zakończeniu projektu.
Po tym czasie – ze względu na olbrzymią ilość przechowywanych danych (na dzień 11.03.2015 – 48 Terabajtów), pliki są archiwizowane.
Dostęp do plików jest bezpłatny, w każdym przypadku, gdy nie minęły dwa miesiące od ostatniego zamówienia. Wynika to z tego, że pliki wówczas nie są w archiwizacji (spakowane) lecz w użyciu. W przypadku braku regularnych zamówień, pliki są archiwizowane. Wówczas, aby uzyskać dostęp do plików należy wnieść opłatę serwisową (liczony jest wyłącznie czas pracy, usługa archiwizacji jest za darmo – odbywa się na koszt Soluma).
Archiwizacja plików w imieniu klienta, pozwala zachować dane oraz je odzyskać, gdy klient straci/zgubi swoje pliki. Archiwizacja jest planowana na 5 lat dla każdego pliku.
Czas odzyskania plików z archiwum, od momentu złożeni dyspozycji - do 7 dni roboczych.