Data wpisu: 03.07.2024

Dlaczego oferujemy bardzo tanie strony internetowe?

Soluma Interactive to jedna z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych specjalizujących się w obsłudze klienta z sektora MŚP. Realizujemy bardzo zaawansowane projekty, w tym z budżetami grubo przekraczającymi 100 000 zł. Może się zatem wydawać dziwne, że nasza oferta obejmuje również bardzo tanie strony internetowe w cenie nawet poniżej 500 zł. Dlaczego się na to zdecydowaliśmy? Prozaiczne powody przybliżamy w naszym poradniku.

Vox populi, vox Dei

Podstawowym argumentem, który zmotywował nas do wprowadzenia do oferty usługi projektowania bardzo tanich stron internetowych, jest duże zapotrzebowanie na takie witryny. Nie oszukujmy się: jest promil firm, które zdecydują się zainwestować w maksymalnie profesjonalną, w 100% zindywidualizowaną stronę o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Polski biznes – co tu ukrywać – jest ubogi. Ponad 90% firm w naszym kraju stanowią małe, jednoosobowe działalności, których nie stać na ambitne działania marketingowe. Dla nich sukcesem jest już sam fakt posiadania „jakiejś” strony, bynajmniej nie za cztero- czy tym bardziej pięciocyfrową stawkę.

Wprowadzając do oferty tanie strony internetowe chcieliśmy przeprowadzić mały eksperyment i sami byliśmy ciekawi odzewu. Dziś jest to zdecydowanie najczęściej wybierana opcja, co tylko potwierdza, że dla polskich przedsiębiorców kluczowym kryterium przy zamawianiu jakichkolwiek usług zewnętrznych pozostaje cena.

Z tanimi stronami jest najmniej problemów

Nie ukrywamy, że duże zainteresowanie tanimi stronami internetowymi jest nam po części na rękę. Mogliśmy stworzyć zespół specjalizujący się wyłącznie w tym obszarze, opracowując również szablon graficzny, który wymaga jedynie dostosowania do indywidualnego charakteru marki i oczekiwań klienta.

Pisząc wprost: produkcja taniej strony internetowej przebiega szybko i bez większych problemów. To kolejny argument, który biorą pod uwagę klienci. Fajnie jest przecież dostać gotową, w pełni funkcjonalną stronę w czasie np. 5 dni, prawda? Zwłaszcza, gdy porównamy to z często wielotygodniowym procesem projektowania profesjonalnej witryny od A do Z przystosowanego do indywidualnych oczekiwań przedsiębiorcy.

Klient z góry wie, za co płaci

Tanie strony internetowe są stronami szablonowymi, co ma swoje wady i zalety. Po stronie tych drugich na pewno można zapisać fakt, iż klient przed zamówieniem usługi może sobie zwizualizować wygląd swojej przyszłej witryny na podstawie projektów udostępnionych w portfolio agencji.

Dzięki temu klient: nie jest ani negatywnie, ani pozytywnie zaskoczony (paradoksalnie klienci wybierający najtańsze strony nie oczekują żadnych niespodzianek), dokładnie wie, za co płaci i nie ma pola do narzekania. Taka sytuacja jest również wygodna dla nas, ponieważ możemy szybko realizować i rozliczać projekty bez nadmiernego angażowania się w dyskusje z klientami.

Pewnie, że z ambicjonalnego (i finansowego) punktu widzenia wolimy realizować zaawansowane projekty, unikalne, niesztampowe – jest ich jednak mniej z uwagi na ograniczone zainteresowanie takimi stronami. To się nie zmieni, dopóki polski biznes nie wyjdzie z pułapki średniego rozwoju (co jednak nie będzie możliwe bez odważniejszych inwestycji w marketing).


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry