Soluma Interactive to jedna z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych specjalizujących się w obsłudze klienta z sektora MŚP. Realizujemy bardzo zaawansowane projekty, w tym z budżetami grubo przekraczającymi 100 000 zł. Może się zatem wydawać dziwne, że nasza oferta obejmuje również bardzo tanie strony internetowe w cenie nawet poniżej 500 zł. Dlaczego się na to zdecydowaliśmy? Prozaiczne powody przybliżamy w naszym poradniku.
Vox populi, vox Dei
Podstawowym argumentem, który zmotywował nas do wprowadzenia do oferty usługi projektowania bardzo tanich stron internetowych, jest duże zapotrzebowanie na takie witryny. Nie oszukujmy się: jest promil firm, które zdecydują się zainwestować w maksymalnie profesjonalną, w 100% zindywidualizowaną stronę o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Polski biznes – co tu ukrywać – jest ubogi. Ponad 90% firm w naszym kraju stanowią małe, jednoosobowe działalności, których nie stać na ambitne działania marketingowe. Dla nich sukcesem jest już sam fakt posiadania „jakiejś” strony, bynajmniej nie za cztero- czy tym bardziej pięciocyfrową stawkę.
Wprowadzając do oferty tanie strony internetowe chcieliśmy przeprowadzić mały eksperyment i sami byliśmy ciekawi odzewu. Dziś jest to zdecydowanie najczęściej wybierana opcja, co tylko potwierdza, że dla polskich przedsiębiorców kluczowym kryterium przy zamawianiu jakichkolwiek usług zewnętrznych pozostaje cena.
Nie ukrywamy, że duże zainteresowanie tanimi stronami internetowymi jest nam po części na rękę. Mogliśmy stworzyć zespół specjalizujący się wyłącznie w tym obszarze, opracowując również szablon graficzny, który wymaga jedynie dostosowania do indywidualnego charakteru marki i oczekiwań klienta.
Pisząc wprost: produkcja taniej strony internetowej przebiega szybko i bez większych problemów. To kolejny argument, który biorą pod uwagę klienci. Fajnie jest przecież dostać gotową, w pełni funkcjonalną stronę w czasie np. 5 dni, prawda? Zwłaszcza, gdy porównamy to z często wielotygodniowym procesem projektowania profesjonalnej witryny od A do Z przystosowanego do indywidualnych oczekiwań przedsiębiorcy.
Tanie strony internetowe są stronami szablonowymi, co ma swoje wady i zalety. Po stronie tych drugich na pewno można zapisać fakt, iż klient przed zamówieniem usługi może sobie zwizualizować wygląd swojej przyszłej witryny na podstawie projektów udostępnionych w portfolio agencji.
Dzięki temu klient: nie jest ani negatywnie, ani pozytywnie zaskoczony (paradoksalnie klienci wybierający najtańsze strony nie oczekują żadnych niespodzianek), dokładnie wie, za co płaci i nie ma pola do narzekania. Taka sytuacja jest również wygodna dla nas, ponieważ możemy szybko realizować i rozliczać projekty bez nadmiernego angażowania się w dyskusje z klientami.
Pewnie, że z ambicjonalnego (i finansowego) punktu widzenia wolimy realizować zaawansowane projekty, unikalne, niesztampowe – jest ich jednak mniej z uwagi na ograniczone zainteresowanie takimi stronami. To się nie zmieni, dopóki polski biznes nie wyjdzie z pułapki średniego rozwoju (co jednak nie będzie możliwe bez odważniejszych inwestycji w marketing).
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.