W jednym z artykułów na blogu wyjaśniliśmy, czym jest landing page. Przypomnijmy, że jest to strona docelowa, najczęściej typu one-page, która służy realizacji konkretnego celu biznesowego: sprzedaży produktu lub usługi, promocji wydarzenia czy pozyskiwaniu leadów. Choć landing page rzadko są bardzo rozbudowanymi witrynami, to przy ich projektowaniu obowiązują jasne kryteria, jakimi należy się kierować? Sprawdź, co musi zawierać dobry landing page, a co jest na niej niemile widziane.
Elementarz projektowania stron typu landing page jest stosunkowo prosty. Musimy pamiętać, aby umieścić na takiej witrynie kilka elementów decydujących o skuteczności przekazu, wpływających na realizację celu posiadania strony www.
Tymi elementami są:
Podobnie jest z elementami niepożądanymi na tego typu stronie – należy się ich wystrzegać, ponieważ mogą osłabiać skuteczność komunikatu i tym samym pogorszyć konwersję.
Na landing page zawsze unikamy:
Projektując landing page trzeba również zadbać o responsywność strony, która po prostu musi poprawnie wyświetlać się i skalować na małym ekranie – pamiętajmy, że już ponad połowa ruchu w Internecie pochodzi ze smartfonów.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.