Data wpisu: 19.06.2023

Sposoby na atrakcyjną prezentację produktów podczas eventu biznesowego

Eventy biznesowe to różnego rodzaju wydarzenia, które mają jeden cel: zwiększyć rozpoznawalność marki organizatora, ułatwiając jej bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów i kontrahentów. Większość tego typu eventów – na przykład gale, konferencje, szkolenia, pikniki, dni otwarte etc.  – można wykorzystać do prezentacji aktualnej oferty przedsiębiorstwa, w tym poszczególnych produktów. Jak to zrobić? Omawiamy kilka sprawdzonych sposobów.

Boksy z produktami

Najłatwiejszym sposobem na zaprezentowanie produktów organizatora eventu jest udostępnienie ich uczestnikom w specjalnych boksach – mogą to być tzw. standy, regały czy stoliki. Wówczas każda osoba będzie mieć możliwość dotknięcia danego produktu, obejrzenia go z bliska czy – w przypadku produktów spożywczych – posmakowania.

Prezentacja na scenie

Podczas większości eventów biznesowych przewidziane są oficjalne wystąpienia ze sceny, która gromadzi najwięcej uczestników. Warto to wykorzystać w celu zaprezentowania konkretnych produktów szerokiej publiczności. Nasz pomysł? Sięgnij po formułę… telezakupów. Czego by o niej nie mówić, to na pewno jest świetnym sposobem na atrakcyjną prezentację dowolnego produktu.

Pokaz możliwości produktu

Bardzo fajnym pomysłem na atrakcyjną prezentację produktów firmy jest zorganizowanie pokazu dla uczestników wydarzenia. Przykładowo: jeśli jesteś dystrybutorem maszyn budowlanych, to aż prosi się, aby zorganizować piknik dla klientów, podczas którego każdy będzie mógł zobaczyć nowe maszyny w akcji – na przykład podczas kopania, ładowania, wyburzania, spychania etc. Wyścigi ładowarek? Brzmi bardzo interesująco i taka obietnica na pewno przyciągnie wielu uczestników eventu.

Otwarte testy

Nie ma lepszego sposobu na przekonanie uczestnika eventu do zakupu danego produktu, niż umożliwienie mu jego przetestowania. W tym celu warto pomyśleć o stworzeniu stoiska czy całego sektora, w którym produkty zostaną udostępnione do swobodnych testów.

Ten schemat wykorzystują np. producenci oprogramowania, elektroniki użytkowej, sprzętu gospodarstwa domowego czy pojazdów.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry