Przez lata drukowane wizytówki były uznawane za absolutnie niezbędny element w biznesie. Czasy się jednak zmieniają i dziś z łatwością można wymienić sytuacje, w których zamówienie takich materiałów promocyjno-wizerunkowych mogłoby zostać uznane za rozrzutność. Sprawdź, czy i Ty nie znajdujesz się na liście przedsiębiorców, którzy w praktyce nie potrzebują drukowanych wizytówek.
To oczywiste, że jeśli w ogóle nie masz bezpośredniego kontaktu ze swoimi klientami, ponieważ całą obsługę i sprzedaż prowadzisz w Internecie, to nie potrzebujesz drukowanych wizytówek. Zamiast nich lepiej zainwestuj w narzędzia poprawiające widoczność Twojej marki online i uatrakcyjniające jej wizerunek – na przykład w profesjonalną stronę internetową.
Nie musisz walczyć o klientów, ponieważ przychodzą do Ciebie sami z polecenia? Gratulujemy, bo to bardzo komfortowa sytuacja. Jasne jest, że w takiej sytuacji papierowe wizytówki nie będą Ci do niczego potrzebne.
Jeśli nigdy nie byłeś i nie planujesz być na targach, szkoleniu stacjonarnym, konferencji czy spotkaniu networkingowym, to zamówione wizytówki drukowane pewnie na zawsze ugrzęzną gdzieś na dnie szuflady. Po prostu nie będziesz miał komu ich rozdawać. Skończy się tym, że wręczysz wizytówki znajomym i rodzinie, a reszta będzie stanowić pusty koszt, który mógłbyś zagospodarować dużo rozsądniej.
Nie masz pracowników odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi bezpośrednich relacji? W takim razie nie musisz zamawiać dla nich wizytówek. Tak samo będzie w sytuacji, gdy sam nie fatygujesz się czy to do klientów, czy do partnerów biznesowych.
Prowadzisz firmę z poziomu własnej sypialni, a możesz masz sklep online, którego obsługą logistyczną zajmuje się zewnętrzny podmiot? Skoro zatem nie przyjmujesz klientów w stacjonarnej siedzibie, to odpada Ci kolejna okazja do rozdawania drukowanych wizytówek.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.