W czym możemy pomóc?

Upoważnienie do działania w imieniu klienta

Klient może upoważnić dowolną osobę do zarządzania swoimi usługami. Upoważnienie może zostać przesłane na nasz e-mail (wysłane z e-mail klienta) i musi zawierać:

  • Imię i nazwisko osoby upoważnionej (jedno imię i nazwisko)
  • Adres e-mail z jakiego osoba upoważniona będzie się z nami kontaktować (jeden adres)

Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za czynności które wykona lub które zleci do wykonania osoba upoważniona.

Osoba upoważniona może kierować do nas dyspozycje wyłącznie poprzez e-mail.

Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji upoważnienia (np.: telefoniczny kontakt z klientem w celu potwierdzenia danych osoby upoważnionej, wysyłanie odpowiedzi do wiadomości klienta).

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry