Ani się obejrzeliśmy, a już jesteśmy w 2018 roku. Ta symboliczna zmiana jest dobrym pretekstem do tego, aby pomyśleć o wprowadzeniu pewnych zmian w swoim życiu. Jedni rzucają palenie, inni zapisują się na siłownię, jeszcze inni zaczynają odkładać pieniądze na wakacje życia. Jeśli Ty wciąż nie masz swoich postanowień, to zachęcamy Cię, aby przynajmniej część z nich miała związek z Twoją stroną internetową. Mamy kilka ciekawych propozycji.
To postanowienie musi zostać nareszcie zrealizowane! Jeśli do tej pory Twoja strona nie jest przystosowana do poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych, to tracisz przez to mnóstwo klientów. Być może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale każdego dnia Twoją witrynę odwiedzają osoby korzystające przy tym ze smartfonów i tabletów. Widok, który ich spotyka, nie jest zbyt przyjemny, a już na pewno nie pozwala im traktować Twojego biznesu poważnie. Dlatego w 2018 roku koniecznie zleć dostosowanie strony do małych ekranów!
Jeszcze tego nie zrobiłeś? Najwyraźniej przespałeś kilka ostatnich lat. Content marketing jest jedną z najważniejszych strategii marketingowych, podstawą SEO i promowania wizerunku marki. W 2018 roku bezwzględnie uruchom blog firmowy, zacznij tworzyć i publikować artykuły sponsorowane, zacznij aktywnie promować firmę w mediach społecznościowych. Zacznij jednak od opracowania strategii, aby nie robić niczego po omacku.
Twoja strona internetowa z pewnością w kilku miejscach się już zdezaktualizowała. Być może wciąż widnieją na niej dane byłych pracowników. Może Twoja firma nie realizuje już wszystkich projektów, którymi chwalisz się na witrynie? Może przybyło Ci klientów i warto włączyć ich do portfolio? Początek nowego roku jest świetnym momentem na wykonanie aktualizacji treści.
Pamiętaj jednak, aby nawiązać współpracę z profesjonalną agencją SEO/SEM, a nie kimś, kto przeczytał kilka książek i już uważa się za eksperta w tej dziedzinie. Kieruj się kryterium ceny (najniższa zawsze jest podejrzana), a przede wszystkim tym, co obiecuje Ci agencja. Jeśli trafisz na fachowców, nie usłyszysz od nich pięknie brzmiących i równie nierealnych zapewnień.
Jak to zrobić? Niezbędne będzie wykorzystanie narzędzi analitycznych, chociażby Google Analytics. Jeśli się na tym nie znasz (a pewnie tak jest), to zleć przeprowadzenie analizy specjalistom – może to być agencja interaktywna czy agencja SEO. Wnioski mogą być dla Ciebie szokujące. Analiza musi wykazać, które elementy na stronie internetowej nie działają, nie przyciągają klientów, a wręcz ich odstraszają. Dopiero po zebraniu tych danych możesz przystąpić do poważnego zadania, jakim będzie przebudowanie strony, w naszej branży nazywane redesignem.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.