Zamawiając tanią, a już szczególnie bardzo tanią stronę internetową dla firmy, musisz sobie zdawać sprawę z tego, że nie będzie to przesadnie rozbudowana witryna. Niski koszt wymaga ograniczonego zaangażowania zespołu projektowego, dlatego otrzymasz propozycję zbudowania strony na gotowym szablonie i dopasowania go do Twojej marki pod kątem kolorystyki/zdjęć/grafik. Jednocześnie taka strona będzie dość oszczędna jeśli chodzi o liczbę zakładek – co wcale nie musi stanowić problemu. Na prostej, taniej stronie-wizytówce (bo o takiej piszemy) wystarczy umieścić kilka podstawowych zakładek, które krótko omawiamy w naszym poradniku.
O firmie
To niezbędna zakładka na każdej firmowej stronie internetowej. Zamawiając prostą witrynę typu wizytówka nie zapomnij dostarczyć (lub zamówić) agencji reklamowej tekst „O firmie” czy „O nas”, w którym krótko opiszesz historię przedsiębiorstwa, jego dokonania, unikalne cechy czy filozofię marki.
Ta zakłada będzie podstawowym źródłem wiedzy o Twoim biznesie, dlatego warto się przyłożyć do stworzenia atrakcyjnego tekstu o dobrych walorach informacyjnych – zalecamy powierzenie tego zadania profesjonalnemu copywriterowi.
Oferta i cennik
Kolejną kluczową zakładką na stronie-wizytówce jest Oferta. To sekcja, której trzeba poświęcić sporo uwagi, ponieważ wielu użytkowników strony rozpocznie od niej zapoznawanie się z treścią witryny.
Należy przy tym pamiętać, że bardzo tania strona nie zawsze pozwala „poszaleć” z obszernością treści – dlatego raczej akcentujemy pewne unikalne czy kluczowe składniki oferty, koniecznie pamiętając o podaniu cen (choćby przybliżonych), ponieważ osoby odwiedzające stronę z pewnością będą szukać tej informacji.
Kontakt
Trzecią zakładką, która musi znaleźć się na taniej stronie-wizytówce, jest Kontakt. Umieszczamy w niej wszelkie informacje pozwalające użytkownikom łatwo skontaktować się z firmą, w wygodnej dla nich formie.
Dobrze będzie udostępnić różne kanały komunikacji – nie tylko numer telefonu i adres mailowy, ale również prosty formularz kontaktowy, dzięki któremu potencjalny klient nie musi opuszczać strony, aby np. wysłać zapytanie ofertowe.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.