Data wpisu: 20.06.2018

Naprawdę nie masz kasy na stronę internetową? Co powinieneś zrobić w takiej sytuacji?

Nie, nie jest to wpis sponsorowany przez firmę pożyczkową. Zadłużanie się na samym starcie w biznesie jest złym pomysłem i nie będziemy Cię do tego zachęcać. Z drugiej strony zależy nam, abyś odniósł sukces, bo przecież kiedyś możesz zostać naszym klientem. Czytając nasze poradniki na pewno wielokrotnie kwitowałeś je w taki sposób:”Łatwo się pisze, ale co mam zrobić w sytuacji, gdy naprawdę nie mam kasy na stronę internetową?”. Wbrew pozorom masz dość szerokie pole manewru.

Wizytówka Google Moja Firma

Jeśli działasz lokalnie i pozyskujesz klientów przede wszystkim ze swojego regionu, to nie czekaj z uruchomieniem własnej wizytówki w usłudze Google Moja Firma. Od pewnego czasu Google udostępnia przedsiębiorcom prosty, zupełnie darmowy kreator wizytówek, dzięki któremu można w pewnym stopniu wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji. Za uruchomienie wizytówki Google Moja Firma nic nie zapłacisz, a będzie to całkiem niezły wstęp do promocji biznesu.

Strona w standardzie e-wizytówki

Jest to bardzo prosta strona, którą przy odrobinie samozaparcia możesz wykonać nawet samodzielnie. W sieci jest mnóstwo gotowych szablonów (także darmowych). Taka wizytówka oczywiście nie będzie czymś, czym chciałbyś się chwalić przed klientami, ale zapewni Ci już jakiś fundament obecności w sieci i przede wszystkim pozwoli zarezerwować dla siebie domenę.

Facebook

Zdecydowana większość przedsiębiorców, których nie stać na stworzenie profesjonalnej strony internetowej (lub wydaje im się, że ich nie stać) poprzestaje na stworzeniu profilu marki na Facebooku i tam kieruje swoje swoich klientów. Nie jest to zły pomysł, szczególnie jeśli Facebook docelowo i tak ma być głównym kanałem komunikacji marki. Estetyczny, szczegółowo opisany i stale aktualizowany profil pozwoli Ci zacząć mozolne budowanie rozpoznawalności, ale nie łudź się, że całkowicie zastąpi stronę www. Tłumaczyliśmy to już m.in. na naszym blogu.

Prosta i funkcjonalna strona internetowa

No dobrze, teraz trochę autoreklamy, ale ona w tym miejscu jak najbardziej pasuje. W naszej ofercie pojawiły się produkty, które idealnie odpowiadają na potrzeby przedsiębiorców dysponujących mikroskopijnym budżetem. Udowodniliśmy, że możliwe jest posiadanie własnej, efektownej, nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej już za 299 złotych netto. To oczywiste, że strona nie będzie ani w 100% unikalna, ani wypełniona treścią, ani niesamowicie rozbudowana. Jednak na początek w zupełności wystarczy.

Taka strona jest świetną alternatywą dla wszystkich wymienionych wcześniej rozwiązań, szczególnie dla prostej e-wizytówki. Jeśli mając możliwość zamówienia witryny za 299 złotych netto nadal twierdzisz, że Cię na to nie stać, to posłuchaj dobrej rady i zastanów się, czy na pewno poradzisz sobie w biznesie.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Przewiń do góry