Data wpisu: 11.04.2023

Tania strona internetowa stworzona przez agencję – czego możesz oczekiwać?

Ograniczony budżet wcale nie musi stać na przeszkodzie do posiadania profesjonalnej, funkcjonalnej strony internetowej. Jeśli masz małą firmę, dopiero startujesz z biznesem i wiesz, jak ważne jest pozyskiwanie klientów w Internecie, to potrzebujesz strony – niekoniecznie drogiej i maksymalnie rozbudowanej. Tania strona internetowa również może spełnić Twoje oczekiwania, zwłaszcza jeśli zostanie zaprojektowana przez profesjonalną agencję marketingową. Sprawdź, czego możesz w tym przypadku oczekiwać.

Podstawowy szablon strony

Nie miej złudzeń: tania strona internetowa, za kilkaset złotych, zawsze będzie zbudowana w oparciu o gotowy szablon. Nie ma w tym nic złego – taka strona nadal może być mocnym atutem Twojego przedsiębiorstwa i pomóc w zwiększaniu zasięgu marki w Internecie.

Szablon to po prostu gotowy wzorzec do projektowania strony, do którego dopasowuje się poszczególne elementy graficzne. Układ strony jest ustalony z góry, dzięki czemu jeszcze przed rozpoczęciem prac możesz sobie zwizualizować wygląd swojej przyszłej witryny.

Zdjęcia z tzw. stocków

Niski budżet nie pozwala „poszaleć” ze zdjęciami i elementami graficznymi. Zostaną one pobrane z darmowych tzw. stocków, czyli banków zdjęć i grafik, a następnie dopasowane do szablonu. Nie musi to być wcale wada. Agencja zadba o to, aby dobrać profesjonalne zdjęcia/grafiki, dobrze korespondujące z wizerunkiem marki klienta oraz oczywiście wpisujące się tematycznie w przedmiot działalności przedsiębiorstwa.

Dobra funkcjonalność i przejrzystość

Tania strona internetowa jak najbardziej może spełniać podstawowe kryteria w zakresie funkcjonalności. Poruszanie się po niej będzie łatwe, dzięki czemu użytkownicy szybko znajdą potrzebne informacje, zapoznają się z ofertą przedsiębiorstwa i wyślą zapytanie np. przy pomocy formularza kontaktowego.

Decydując się na tanią witrynę należy się wręcz skupić na funkcjonalności, aby zyskać stronę, która z jednej strony budzi zaufanie do marki przedsiębiorstwa, a z drugiej pozwala przeanalizować ofertę, dowiedzieć się czegoś o firmie i nawiązać z nią łatwo bezpośredni kontakt.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry