Biznesowe rozterki są czymś zupełnie normalnym, dlatego nie oceniamy, dlaczego wciąż nie masz firmowej strony internetowej. Najwidoczniej na przeszkodzie stanęły jakieś ważne powody. Skoro jednak trafiłeś na nasz blog i czytasz ten tekst, oznacza to, że nareszcie chcesz zlikwidować barierę odgraniczającą Twoją ofertę od klientów. Bardzo mądrze. Aby pomóc Ci w podjęciu decyzji przygotowaliśmy 5 naprawdę ważnych powodów, dla których warto założyć firmową stronę www.
Firmowa strona www jest pierwszym miejscem, do jakiego trafią Twoi klienci. Nie myśl, że będzie się im chciało spisywać numery telefonów z reklam outdoorowych, że będą przeczesywać książkę telefoniczną, że usłyszą o Twojej ofercie od znajomych. Na rynku rządzi teraz pokolenie klientów, dla których znalezienie usługodawcy czy producenta jest równoznaczne z poszukaniem jego strony w sieci. Witryna jest więc drogowskazem i nowoczesną wizytówką z danymi kontaktowymi i opisem oferty.
Mówi się, że jeśli czegoś nie ma w Internecie, to nie ma tego w ogóle. I coś w tym powiedzeniu jest. W XXI wieku żyjemy w internetowej rzeczywistości. Każda firma powinna się z tym pogodzić i właśnie w sieci zarzucić sidła na klientów. Uwierz, że mnóstwo osób nawet nie rozważy podjęcia współpracy z firmą, która nie ma własnej strony www. Dziś wydaje się to być nie tyle ekstrawagancją, co szaleństwem.
Są różne formy reklamy, ale jedna z nich należy do najskuteczniejszych – to reklama w Internecie. Nieograniczona, tania, dostępna dla każdego. Aby reklamować się w sieci potrzebujesz jednak strony internetowej, bo gdzieś przecież trzeba odesłać tych klientów, którzy trafili na elementy Twojej kampanii promocyjnej. Brak strony www można porównać do nieaktywnego numeru telefonu – źle świadczy o firmie.
Z ciekawości sprawdź, czy Twoja konkurencja ma firmowe strony www. W ciemno zakładamy, że tak. Wystarczy kilka chwil spędzonych w sieci, abyś przekonał się, że każdego dnia tracisz dystans do biznesowych rywali.
Strona www może pokazać wszystkie elementy Twojej oferty, co ma niebagatelne atuty. Po pierwsze: nie będą do Ciebie wydzwaniać osoby, które nie są zainteresowane Twoimi usługami. Po drugie: każdy klient odesłany ze strony www ma już za sobą pierwszą lekturę i nie musisz mu tłumaczyć, co i jak robisz. To skraca dystans i przyspiesza rozmowy biznesowe.
Przekonany? W takim razie pora zlecić produkcję Twojej firmowej strony www. Pamiętaj, aby na tym nie oszczędzać, bo zła witryna na pewno nie przyniesie korzyści, o których przed chwilą przeczytałeś.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.