Data wpisu: 11.09.2024

Przykłady contentu tworzonego na potrzeby kampanii SEO

Nie ma mowy o prowadzeniu skutecznej kampanii SEO bez inwestycji w wartościowy, unikalny content. Zarówno działania on-site, jak i off-site, wymagają tworzenia treści, które pozwolą z jednej strony przemycić słowa kluczowe, a z drugiej uwiarygodnić pozycjonowany serwis w ocenie Google. Poznaj popularne przykłady contentu tworzonego na potrzeby praktycznie każdej kampanii SEO.

Artykuły sponsorowane

Mamy tutaj na myśli przede wszystkim te tańsze artykuły, które służą głównie pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych (link building). Od takich artykułów oczekuje się poprawnej merytoryki, dobrej jakości językowej oraz naturalnego umieszczenia linku lub linków prowadzących do pozycjonowanej strony www.

Artykuły blogowe

Artykuły blogowe są solą kampanii SEO. Wykorzystujemy je do działań on-site, w celu zwiększenia ilości wartościowych treści opublikowanych na stronie. Artykuły sponsorowane doskonale sprawdzają się też do linkowania wewnętrznego, a jeśli są merytoryczne, atrakcyjne dla czytelników i unikalne, to z czasem zaczną także przyciągać ruch organiczny prosto z wyszukiwarki.

Opisy produktów i kategorii

Niezbędne w sklepie internetowym oraz na stronie produktowej/sprzedażowej. Opisy mają na celu nie tylko zachęcenie klienta do dokonania zakupu, ale także uwiarygodnienie strony w ocenie algorytmu Google. Można, a nawet trzeba przemycać w nich słowa kluczowe, dbając o ich wysoką wartość merytoryczną i językową.

Teksty wizerunkowe, opisowe

Każdy tekst opublikowany na pozycjonowanej stronie powinien być zoptymalizowany pod kątem SEO, czyli zawierać słowa kluczowe, linkowanie wewnętrzne/zewnętrzne, być poprawnie sformatowany (nagłówki, akapity, wypunktowania) i atrakcyjny językowo.

FAQ

To bardzo cenny dział na pozycjonowanej stronie internetowej i warto konsekwentnie dążyć do jego stworzenia. FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, pozwala regularnie uaktualniać treść na stronie, stopniowo ją rozbudowywać i tym samym wplatać słowa kluczowe istotne dla kampanii SEO.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry