Wstępne informacje, po otrzymaniu tych informacji nasi specjaliści przedstawią ofertę.
I. Informacje o marce
1. Informacje o firmie, rodzaju działalności (charakterystyka, misja firmy, oferta, struktura, siedziby, odziały):
2. Charakterystyka produktu i marki (cechy pozycja na rynku, rodzaje , odmiany, czym się produkt wyróżnia, gdzie i kiedy się sprzedaje):
3. Grupa docelowa (do kogo ma trafić produkt):
4. Opis rynku i konkurencji (charakterystyka, trendy na rynku, głowni gracze, działania konkurencji):
5. Inne uwagi:
Jak pracujemy: informacje
Czym różni się Fixed price od Time & material: informacje
Wskaż wybrany model rozliczeń:
1. Fixed price
2. Time & material (180 zł netto /1h)
Planowany budżet na działania:
1. stworzenie marki:
2. kampanie reklamowe internet:
3. konsultacje i doradztwo:
4. inne:
Podane ceny odnoszą się do modelu rozliczeń Fixed price. Ceny orientacyjne, po otrzymaniu szczegółowych informacji (briefy) następuje dokładna wycena.
Prosimy podać elementy do realizacji:
1. Logo (wersja do wyboru):
2. Identyfikacja wizualna:
Przykładowe projekty: cennik identyfikacji wizualnej
3. Inne projekty graficzne (proszę wskazać usługi): cennik projektowania grafiki
4. Nazwa firmy: cena za opracowanie nazwy firmy
5. Slogan dla firmy: cena za opracowanie sloganu firmy
6. Pozycjonowanie marki (w tym: Opracowanie księgi stylu komunikacji językowej): cennik pozycjonowania marki
7. Opracowanie tekstów (proszę wskazać usługi): cennik tworzenia tekstów
8. Strona internetowa (która wersja strony): cennik stron internetowych
9. Działania marketingowe (przykładowe): cennik usług marketingowych
10. Inne usługi: