W czym możemy pomóc?

Brief - budowa marki

Wstępne informacje, po otrzymaniu tych informacji nasi specjaliści przedstawią ofertę.

I. Informacje o marce

1. Informacje o firmie, rodzaju działalności (charakterystyka, misja firmy, oferta, struktura, siedziby, odziały):

2. Charakterystyka produktu i marki (cechy pozycja na rynku, rodzaje , odmiany, czym się produkt wyróżnia, gdzie i kiedy się sprzedaje):

3. Grupa docelowa (do kogo ma trafić produkt):

4. Opis rynku i konkurencji (charakterystyka, trendy na rynku, głowni gracze, działania konkurencji):

5. Inne uwagi:

 

II. Model rozliczeń

Jak pracujemy: informacje
Czym różni się Fixed price od Time & material: informacje

Wskaż wybrany model rozliczeń:

1. Fixed price

2. Time & material (180 zł netto /1h)

 

III. Budżet 

Planowany budżet na działania:

1. stworzenie marki: 

2. kampanie reklamowe internet:

3. konsultacje i doradztwo: 

4. inne: 

 

IV. Elementy do stworzenia / projektowania: 

Podane ceny odnoszą się do modelu rozliczeń Fixed price. Ceny orientacyjne, po otrzymaniu szczegółowych informacji (briefy) następuje dokładna wycena.

Prosimy podać elementy do realizacji: 

1. Logo (wersja do wyboru):

2. Identyfikacja wizualna:
Przykładowe projekty: cennik identyfikacji wizualnej

3. Inne projekty graficzne (proszę wskazać usługi): cennik projektowania grafiki

4. Nazwa firmy: cena za opracowanie nazwy firmy

5. Slogan dla firmy: cena za opracowanie sloganu firmy

6. Pozycjonowanie marki (w tym: Opracowanie księgi stylu komunikacji językowej): cennik pozycjonowania marki

7. Opracowanie tekstów (proszę wskazać usługi): cennik tworzenia tekstów

8. Strona internetowa (która wersja strony): cennik stron internetowych

9. Działania marketingowe (przykładowe): cennik usług marketingowych

10. Inne usługi:

 

Powiązane artykuły

Przewiń do góry