W czym możemy pomóc?

E-mail trafia do folderu spam u odbiorcy

E-mail trafia do folderu spam u odbiorcy lub w ogóle do niego nie dochodzi.

Oto możliwe przyczyny:

  1. Trafiłeś na czarną listę nadawców. Adres, email, IP lub domena została dodana zostały dodane przez administratora serwera do czarnej listy (skontaktuj się  z administracją serwera Twojego odbiorcy wiadomości) oraz zapoznaj się z tą informacją.
     
  2. Blokada przez odbiorcę wiadomości. Adres, email, IP lub domena została dodana przez odbiorcę wiadomości do swojej osobistej “czarnej listy nadawców” (skontaktuj się z odbiorcą wiadomości).
     
  3. Nieprawidłowa zawartość maila - przykłady nieprawidłowych informacji, załączników, które mogą spowodować zaklasyfikowanie wiadomości jako spam:
  • w treści wysyłanego e-maila lub w tytule są słowa, znaki przez które poczta odbiorcy uznaje Twoją wiadomość za spam (by sprawdzić czy to jest problemem: wyślij wiadomość w innym formacie / z innym tekstem i dowiedz się u odbiorcy jaki był efekt)
  • treść wiadomości zawiera słowa sklasyfikowane jako SPAM lub ma mały współczynnik tekstu do grafiki
  • w wysyłanym e-mailu są załączniki przez które poczta odbiorcy uznaje Twoją wiadomość za spam (by sprawdzić czy to jest problemem: wyślij wiadomość bez załączników i dowiedz się u odbiorcy jaki był efekt) lub załączniki są za duże
  • grafiki mają niewłaściwy atrybut ALT 

 



Analiza problemu:

Można zlecić analizę problemu (oraz przygotowanie propozycji jego rozwiązania) naszemu serwisowi: 120 zł netto/1h na adres: soluma@soluma.pl lub zastosować się do wskazówek podanych powyżej.
 



Porady:

  • Wysyłaj wiadomości do osób, które wyraziły na to zgodę. Pamiętaj, że zostaniesz uznany za spamera: czyli kiedy najmniej 2 na 1000 odbiorców Twojej wiadomości oznaczy ją jako spam.
  • Personalizuj wiadomości pod odbiorców (imię, nazwisko, informacje pozyskane z mediów społecznościowych).
  • Ogranicz liczbę linków / grafik w wiadomości

Powiązane artykuły

Przewiń do góry