E-mail trafia do folderu spam u odbiorcy

Oto możliwe przyczyny:

  • Twój e-mail, domena lub serwer trafiły na czarną listę, przeczytaj ten artykuł: e-mail trafił na czarną listę→
  • w treści wysyłanego e-maila lub w tytule są słowa, znaki przez które poczta odbiorcy uznaje Twoją wiadomość za spam (by sprawdzić czy to jest problemem: wyślij wiadomość w innym formacie / z innym tekstem i dowiedz się u odbiorcy jaki był efekt)
  • w wysyłanym e-mailu są załączniki przez które poczta odbiorcy uznaje Twoją wiadomość za spam (by sprawdzić czy to jest problemem: wyślij wiadomość bez załączników i dowiedz się u odbiorcy jaki był efekt)
  • skontaktuj się  z administracją serwera Twojego odbiorcy wiadomości i przedstaw problem

Można zlecić analizę problemu (oraz przygotowanie propozycji jego rozwiązania) naszemu serwisowi: 120 zł netto/1h na adres: soluma@soluma.pl lub zastosować się do wskazówek podanych powyżej.

FAQ