Nasza agencja zrealizowała już kilkaset stron internetowych. Z doświadczenia wiemy, że naprawdę rzadko zdarza się, aby klient po przekazaniu mu projektu do weryfikacji bardzo dokładnie się z nim zapoznał. Czym to skutkuje? Klienci po długim czasie wracają i proszą o wprowadzenie jakichś zmian czy usunięcie błędów, których wcześniej nie zauważyli. Naprawdę lepiej jest unikać takich sytuacji, ale to wymaga zaangażowania ze strony klienta. Dlatego pamiętaj: gdy agencja ogłasza, że Twoja nowa strona internetowa jest gotowa, uważnie ją sprawdź.
Warto zacząć właśnie od tego, szczególnie jeśli zamówiłeś usługę kompleksową wraz z dostarczeniem tekstów na stronę. Nawet zawodowym copywriterom przytrafiają się drobne błędy, które możesz z łatwością wyłapać. Czasami są to pomyłki w nazwie firmy czy produktu. Wczytaj się w teksty i zgłoś ewentualne poprawki, zanim jeszcze strona zostanie oficjalnie uruchomiona.
Oczywiście agencja przed oddaniem projektu strony dokładnie sprawdzi jej działanie we wszystkich popularnych przeglądarkach. Może się jednak zdarzyć, że na Twoim monitorze część witryny będzie słabo widoczna lub ucięta. Wynika to z innego formatowania obrazu.
Dlatego na tym etapie możesz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i uzyskać szczegółową informację na temat przyczyn niepoprawnego wyświetlania strony. Agencja może także wprowadzić poprawki, by maksymalnie dopasować witrynę do Twoich oczekiwań.
Każda profesjonalna agencja reklamowa realizuje projekt strony w oparciu o informacje przekazane przez klienta w formie briefu. Mogło się jednak zdarzyć, że w międzyczasie wpadł Ci do głowy inny pomysł. Mogłeś zapomnieć o nim poinformować lub zwyczajnie został on przeoczony w natłoku wiadomości e-mail. To się zdarza. Po to właśnie jest weryfikacja strony.
Jeśli zauważysz, że czegoś na niej brakuje, zgłoś to jak najszybciej. Pamiętaj jednak, że wprowadzenie zmiany, o której agencja nie wiedziała, może się wiązać z koniecznością poniesienia dodatkowego kosztu.
Jest to bardzo ważne, ponieważ formularz z pewnością będzie wykorzystywany przez Twoich klientów. Koniecznie sprawdź więc, czy otrzymujesz maile wysłane za pośrednictwem formularza. Zrób prosty test i po prostu napisz jakąś krótką wiadomość. Sprawdź, po jakim czasie maile lądują na Twojej skrzynce. Jeśli trwa to zbyt długo, poinformuj o tym agencję, która zweryfikuje działanie serwera oraz pomoże Ci skonfigurować skrzynkę.
Na koniec sprawdź, czy wszystkie dane umieszczone na stronie zgadzają się ze stanem faktycznym. Często zdarzają się drobne literówki np. w nazwie ulicy, co oczywiście mogłoby źle wpłynąć na wizerunek przedsiębiorstwa. Przed oficjalnym startem strony można bez stresu poprawić takie błędy.
W agencji reklamowej pracują ludzie, którzy mogą się mylić. Oczywiście to do nich należy usunięcie różnych lapsusów. Obowiązkiem klienta jest jednak zweryfikowanie strony i zgłoszenie uwag przed potwierdzeniem, że witryna została w 100% zaakceptowana.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.