Data wpisu: 05.02.2016

Nowoczesna agencja reklamowa to nie tylko strony www. Sprawdź, w czym mogą Ci pomóc profesjonaliści

Specjalizacje są dobre, a nawet pożądane, jednak skupiając się wyłącznie na jednym wycinku usług trudno jest zdobyć silną pozycję w branży reklamowej. Dlatego od lat obserwujemy proces, który doprowadził do powstania agencji all inclusive. Współpraca z nimi to najlepsze rozwiązanie dla klientów – głównie z uwagi na wygodę i możliwość wynegocjowania lepszych stawek. Nowoczesna agencja reklamowa musi dziś oferować bardzo szeroki zakres usług. Sprawdź, co może zrobić dla Twojej firmy taka agencja.

Strony www – podstawa tego biznesu

Każda firma, która chce na poważnie rozpocząć działania promocyjne, musi posiadać własną stronę www – nie ma żadnej dyskusji, to absolutna podstawa. Produkcję strony internetowej warto zlecić doświadczonej agencji, która ma na swoim koncie sporo takich projektów i może się pochwalić wiarygodnym portfolio.

W praktyce stworzenie strony internetowej zajmuje najwięcej czasu, ale jest to uzasadnione. Witryna musi być profesjonalna, dobrze trafiać w gust grupy docelowej firmy i świetnie prezentować ofertę. To tutaj w pierwszej kolejności trafią Twoi klienci!

Identyfikacja wizualna

Dobra agencja reklamowa posiada studio graficzne, które zaopiekuje się projektami klienta. Do jego zadań należy stworzenie logo firmy, projektów papeterii i wszystkich elementów identyfikacji wizualnej, bez których biznes nie może się skutecznie promować.

Zdecydowanie warto powierzyć to zadanie agencji interaktywnej wykonującej stronę www. Dlaczego? Ponieważ masz wówczas gwarancję, że wszystkie projekty będą ze sobą spójne i dobrze dopasowane do strony. Możesz także liczyć na lepszą cenę – kompleksowe usługi zawsze są wyceniane korzystniej niż pojedyncze.

Marketing

Nowoczesna agencja marketingowa działa w taki sposób, aby zaspokoić wszystkie potrzeby swojego klienta. Możesz zatem powierzyć jej zaplanowanie i poprowadzenie działań marketingowych, co jest o tyle korzystne, że opierasz się na sporym doświadczeniu wykonawcy, a ten odpowiada za efekty.

Agencja może Ci zaproponować promocję w mediach społecznościowych, marketing w wyszukiwarce Google, typowe działania SEO, a także pomoc w stworzeniu koncepcji reklamy zewnętrznej.

Wydruki materiałów reklamowych

Kolejna bardzo ważna sprawa. Idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorcy jest nawiązanie współpracy z agencją, która nie tylko przygotuje projekty materiałów reklamowych, ale będzie także w stanie je wydrukować.

Wówczas na pewno otrzymasz najlepszą cenę, a co najważniejsze będziesz mieć gwarancję, że finalny efekt wydruku jest w 100% zgodny z projektem. W przypadku współpracy z różnymi firmami nie jest to takie oczywiste.

Marketing treści

Coraz więcej agencji reklamowych oferuje swoim klientom skuteczne działania content marketingowe. Taka agencja może stworzyć dla Twojej firmy blog, pisać i publikować na nim treści. Odejdzie Ci sporo pracy, a efekt takich działań jest naprawdę odczuwalny.

Content marketing to jednak nie tylko blogi, ale także tworzenie i dystrybucja grafik, artykułów sponsorowanych czy działania w social mediach. Pamiętaj także, że po stworzeniu strony www Twojej firmy trzeba będzie ją wypełnić tekstami – możesz teksty napisać samodzielnie, jednak lepszy efekt osiągniesz powierzając to agencji, która wykonała stronę, oczywiście pod warunkiem, że działa ono kompleksowo i oferuje taką usługę.

Podsumowując: nowoczesna agencja reklamowa powinna kompleksowo zająć się obsługą klienta i nie dopuścić do tego, aby był zmuszony szukać pomocy u innych wykonawców. Takie działanie jest w interesie zarówno samej agencji, jak i klienta.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiCEO Soluma Group

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz ofertę

Przewiń do góry