Wielu przedsiębiorców w ciągu ostatniego roku mocno ograniczyło wydatki, w tym te na marketing. Czas jednak powoli wracać do normalności, ponieważ im lepiej przygotujesz swoją firmę do nowego otwarcia po pandemii, tym łatwiej będzie Ci konkurować o klientów. Pierwszym, w co powinieneś zainwestować, jest nowa strona internetowa – zwłaszcza, jeśli obecna ma już kilka lat i nie były na niej wprowadzane żadne istotne zmiany. Dlaczego warto się na to zdecydować właśnie teraz? Oto kilka argumentów.
Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UKE wynika, że w okresie pandemii średni czas aktywności w Internecie wzrósł w Polsce o 1,5 godziny. Obecnie surfujemy po sieci średnio 5,5 godziny na dobę. To efekt nie tylko nudy spowodowanej zamknięciem w domach, ale też zmiany nawyków zakupowych.
Pandemia sprawiła, że mnóstwo Polaków zaczęło zamawiać różne produkty online oraz wyszukiwać usługodawców w Internecie. Spora część z nich nie wróci już do modelu offline, dlatego powinieneś zainwestować w nową stronę internetową, która będzie przyjaźniejsza, łatwiejsza w obsłudze, szybsza i atrakcyjniejsza dla klientów.
Czołowe agencje kreatywne już teraz obserwują znaczny wzrost zainteresowania usługą projektowania profesjonalnej strony internetowej. Najczęściej decydują się na to ci przedsiębiorcy, którzy wcześniej nie byli obecni w sieci, ale życie ich do tego zmusiło. Za chwilę może się więc okazać, że chcąc zamówić nową stronę będziesz musiał czekać na nią kilka miesięcy i obserwować, jak konkurencja podbiera Ci kolejnych klientów.
Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że pandemiczne czasy wymusiły lub wymuszą na Tobie zmodyfikowanie swojej oferty i dopasowanie jej np. do nieco mniejszych możliwości finansowych Twoich klientów. Być może wręcz całkowicie się przebranżowiłeś lub uzupełniłeś ofertę o takie produkty, które w dzisiejszych realiach przynoszą spore zyski – jak środki higieniczne, maseczki, środki ochrony osobistej etc. Takie zmiany wymagają oczywiście wyeksponowania ich na stronie internetowej.
Tymczasem ta, którą dysponujesz dziś, niekoniecznie daje pole do popisu w zakresie np. uruchomienia na niej sklepu internetowego. Może również nie być przystosowana do nowej oferty pod względem graficznym i funkcjonalnym. To ostatni dzwonek, aby zainwestować w zupełnie nową witrynę, która będzie stanowić punkt wyjścia do budowania zyskownego biznesu w postpandemicznych realiach.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.