Data wpisu: 02.04.2021

Wyjdź z pandemii z nową stroną internetową. Dlaczego warto?

Wielu przedsiębiorców w ciągu ostatniego roku mocno ograniczyło wydatki, w tym te na marketing. Czas jednak powoli wracać do normalności, ponieważ im lepiej przygotujesz swoją firmę do nowego otwarcia po pandemii, tym łatwiej będzie Ci konkurować o klientów. Pierwszym, w co powinieneś zainwestować, jest nowa strona internetowa – zwłaszcza, jeśli obecna ma już kilka lat i nie były na niej wprowadzane żadne istotne zmiany. Dlaczego warto się na to zdecydować właśnie teraz? Oto kilka argumentów.

Część konsumentów już nie wróci do kupowania offline

Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UKE wynika, że w okresie pandemii średni czas aktywności w Internecie wzrósł w Polsce o 1,5 godziny. Obecnie surfujemy po sieci średnio 5,5 godziny na dobę. To efekt nie tylko nudy spowodowanej zamknięciem w domach, ale też zmiany nawyków zakupowych.

Pandemia sprawiła, że mnóstwo Polaków zaczęło zamawiać różne produkty online oraz wyszukiwać usługodawców w Internecie. Spora część z nich nie wróci już do modelu offline, dlatego powinieneś zainwestować w nową stronę internetową, która będzie przyjaźniejsza, łatwiejsza w obsłudze, szybsza i atrakcyjniejsza dla klientów.

Za chwilę zacznie się boom

Czołowe agencje kreatywne już teraz obserwują znaczny wzrost zainteresowania usługą projektowania profesjonalnej strony internetowej. Najczęściej decydują się na to ci przedsiębiorcy, którzy wcześniej nie byli obecni w sieci, ale życie ich do tego zmusiło. Za chwilę może się więc okazać, że chcąc zamówić nową stronę będziesz musiał czekać na nią kilka miesięcy i obserwować, jak konkurencja podbiera Ci kolejnych klientów.

Zmiany w ofercie

Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że pandemiczne czasy wymusiły lub wymuszą na Tobie zmodyfikowanie swojej oferty i dopasowanie jej np. do nieco mniejszych możliwości finansowych Twoich klientów. Być może wręcz całkowicie się przebranżowiłeś lub uzupełniłeś ofertę o takie produkty, które w dzisiejszych realiach przynoszą spore zyski – jak środki higieniczne, maseczki, środki ochrony osobistej etc. Takie zmiany wymagają oczywiście wyeksponowania ich na stronie internetowej.

Tymczasem ta, którą dysponujesz dziś, niekoniecznie daje pole do popisu w zakresie np. uruchomienia na niej sklepu internetowego. Może również nie być przystosowana do nowej oferty pod względem graficznym i funkcjonalnym. To ostatni dzwonek, aby zainwestować w zupełnie nową witrynę, która będzie stanowić punkt wyjścia do budowania zyskownego biznesu w postpandemicznych realiach.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry