Data wpisu: 18.09.2023

Kompleksowa identyfikacja wizualna marki – komu polecamy to rozwiązanie?

Nasze studio graficzne codziennie realizuje różnego rodzaju projekty na rzecz przedsiębiorców, w przeważającej większości mikro, małych i średnich firm. Dominują pojedyncze projekty, głównie logo, ulotki reklamowej, folderu czy katalogu. Stosunkowo niewiele firm decyduje się na zamówienie kompleksowej identyfikacji wizualnej marki. Chodzi tutaj nie tylko o koszty, ale też o fakt, iż taka realizacja nie zawsze ma sens. W naszym poradniku wyjaśniamy, komu z pełnym przekonaniem można polecić zamówienie kompleksowej identyfikacji wizualnej marki.

Przedsiębiorcom zdecydowanym na rozwijanie swojej marki biznesowej

Sama kompleksowa identyfikacja wizualna nie jest wcale aż tak kosztowna. Pamiętajmy natomiast, że jej wdrożeniu powinna towarzyszyć kampania marketingowa, która już generuje konkretne i stałe wydatki. Do tego dochodzi konieczność zamówienia nowych nośników reklamy i elementów identyfikacji wizualnej, jak plakaty, folie na samochodach, bannery, materiały drukowane, wizytówki etc.

Innymi słowy: kompleksowy branding to propozycja skierowana do przedsiębiorców, którzy wiążą przyszłość ze swoimi biznesami, chcą je rozwijać i nie zamierzają w przewidywalnej przyszłości się z nich wycofywać.

Właścicielom marek o ustabilizowanej pozycji rynkowej

Masz markę, która funkcjonuje na rynku już od dłuższego czasu, biznes dobrze się rozwija, a opinie klientów są w większości pozytywne? To fundament, na którym warto budować zasięgi i umacniać swoją działalność, do czego potrzebujesz profesjonalnego brandingu. Na tym etapie idealnym rozwiązaniem jest zainwestowanie w kompleksową identyfikację wizualną marki.

Przedsiębiorcom, którzy w najbliższej perspektywie nie planują żadnych zmian w wizerunku marki

Jeśli wiesz, że np. w ciągu roku marka przejdzie istotne zmiany, na przykład diametralnie zmieni się jej oferta produktowa, to zamawianie kompleksowej identyfikacji wizualnej na tym etapie mija się z celem. Zainwestujesz pieniądze, po czym za kilka czy kilkanaście miesięcy trzeba będzie przeprowadzać rebranding lub redesign marki.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry