Trudno byłoby prowadzić działania marketingowe na rzecz swojego przedsiębiorstwa bez korzystania z profesjonalnych usług graficznych. Są one niezbędne chociażby w celu zyskania unikalnego logo marki, layoutu strony internetowej czy papeterii. Zwykle zamawia się konkretną usługę realizowaną przez studio graficzne i płaci za to ustaloną cenę. Można jednak inaczej. Coraz większą popularnością cieszą się usługi graficzne na abonament. Wyjaśniamy, na czym to polega.
To nic innego, jak wykupienie czasu studia graficznego, który zostanie w całości poświęcony na potrzeby realizacji dowolnych projektów zleconych przez zamawiającego. Czyli: nie kupujesz np. projektu logo, ale określoną liczbę godzin, co przydaje się np. wtedy, gdy trudno jest z góry określić, ile czasu zajmie przygotowanie jakiegoś projektu graficznego, wprowadzenie poprawek etc.
Usługi graficzne na abonament to bardzo korzystne rozwiązanie z punktu widzenia klienta, który ma do zlecenia jakąś drobną pracę, przez co nie opłaca mu się wykupienie całej usługi. Przykładowo: masz już gotowe logo, ale chcesz zmienić użyte kolory? Wykup pakiet godzin pracy studia graficznego, zamiast płacić za nowy projekt, którego de facto nie potrzebujesz.
Usługi abonamentowe zawsze są tańsze w porównaniu z wykupieniem np. jednej godziny pracy grafika poza ustalonym harmonogramem. Cena jednostkowa godziny w abonamencie jest niższa lub też w cenie otrzymujesz bonusy (np.: priorytetowy czas reakcji, profesjonalny opiekun, itp.). W dodatku wykupiony czas można wykorzystać na potrzeby różnych projektów, które także wymagają zaangażowania profesjonalnego studia graficznego.
Znów posłużmy się przykładem. Jeśli chcesz zlecić zaprojektowanie wizytówek dla Twojej firmy, ale oczekujesz indywidualnego podejścia, szczegółowego omówienia projektu z managerem i stałego kontaktu w celu nadzorowania przebiegu prac, to wykup np. 10 godzin usług graficznych w abonamencie.
Zakładając, że studio poradzi sobie z zadaniem w ciągu 6 godzin, zostaną Ci jeszcze 4 godziny do wykorzystania, które można poświęcić np. na zaprojektowanie grafik do firmowych social media. Zamówienie wszystkich tych usług z osobna kosztowałoby więcej.
Do najważniejszych zalet sług graficznych w abonamencie należą:
Jeśli więc masz do zlecenia jakieś projekty graficzne, to poważnie rozważ wykupienie usługi abonamentowej. W dobraniu odpowiedniej liczby godzin pomoże Ci project manager, który zapozna się ze szczegółami Twojego zamówienia.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.