Data wpisu: 01.03.2018

Wizualizacje 3D – świetny sposób na wyróżnienie swojego produktu

Prowadzenie biznesu w obecnych czasach jest ekstremalnie trudnym zadaniem. Co prawda nigdy wcześniej w historii nie mieliśmy do dyspozycji tak licznych narzędzi promocji, jednak z drugiej strony nie funkcjonowaliśmy też w warunkach tak ostrej konkurencji. Przedsiębiorcom coraz trudniej jest wyróżnić swoje oferty i przyciągnąć zainteresowanie klientów. Szczególnie dobrze widać to w branży e-commerce. Zdjęcia, opisy produktów, atrakcyjne ceny – to wszystko jest oczywiście ważne, jednak stało się dość powszechne. Trzeba szukać nowych opcji. Jedną z najciekawszych bez wątpienia są wizualizacje 3D.

Sposób na bardzo atrakcyjne zaprezentowanie produktu

Wizualizacja 3D to zaawansowany projekt graficzny, który umożliwia klientom szczegółowe zapoznanie się z cechami fizycznymi produktu w Internecie. Jak wiadomo wiele osób rezygnuje z zakupów online właśnie dlatego, że nie może dotknąć przedmiotu i ocenić jego wyglądu z różnych stron. Wizualizacja 3D częściowo rozwiązuje ten problem.

Celem wizualizacji jest jak najatrakcyjniejsze przedstawienie produktu i wyszczególnienie tych cech, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla podjęcia przez klienta decyzji zakupowej. Dobrym przykładem będzie tutaj biżuteria.

Samo zdjęcie np. pierścionka jest niewystarczającą zachętą do sięgnięcia po kartę kredytową. Wizualizacja, dzięki której klient może bardzo dokładnie obejrzeć przedmiot z każdej strony, czy nawet ocenić jego wygląd na palcu modelki, natychmiast budzi potrzebę zakupu.

Wizualizacja dowolnego przedmiotu

Ogromnym atutem tej techniki jest fakt, że można ją zastosować do praktycznie każdego przedmiotu. Dowolna rzecz przedstawiona w trójwymiarze wygląda o wiele lepiej, szczególnie z poziomu monitora komputerowego czy ekranu smartfona.

Pamiętajmy, że obecnie coraz więcej zakupów online jest realizowanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Efektowna wizualizacja 3D pozwala zaprezentować produkt w bardzo atrakcyjny sposób także na małym wyświetlaczu. Pod tym względem jest o wiele skuteczniejsza niż zdjęcie.  

Nie oszczędzaj

Główną barierą, która stoi na przeszkodzie upowszechnieniu wizualizacji 3D w reklamie, jest oczywiście cena. Nie każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na poniesienie kosztu stworzenia kilkunastu czy kilkudziesięciu wizualizacji swoich produktów. Dlatego z reguły tworzy się prezentację tzw. „konia pociągowego”, czyli flagowego produktu marki. I tutaj ważna rada: nie ma sensu na tym oszczędzać.

Profesjonalną wizualizację 3D stworzy wyłącznie doświadczony, utalentowany grafik, który ma do dyspozycji zaawansowany program graficzny (dodajmy – bardzo drogi program). To oczywiste, że za taką usługę trzeba zapłacić odpowiednią cenę. Jaką? Zajrzyj do naszego cennika.

Wizualizacja 3D z pewnością będzie bardzo dobrą inwestycją, która z miejsca da Ci przewagę nad konkurencją i pozwoli zwrócić uwagę potencjalnych klientów. Musisz szukać sposobów na to, by się wyróżnić. Podaliśmy Ci jeden z najskuteczniejszych.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry