Data wpisu: 14.06.2017

Jak wypromować ofertę dewelopera? Kilka świetnych sposobów

Firmy deweloperskie mają się całkiem nieźle (celowy eufemizm), ale to wcale nie oznacza, że taka sytuacja będzie trwać wiecznie. Poza tym w Polsce buduje się tak dużo, że nabywcy mieszkań naprawdę mają w czym wybierać i coraz trudniej jest ich skusić tylko atrakcyjną ceną. Wniosek? Każdy deweloper powinien podejmować dobrze zaplanowane działania marketingowe. Co się kryje pod tym wyświechtanym hasłem? Poznaj 5 świetnych sposobów na skuteczną promocję oferty dewelopera.

  1. Atrakcyjna strona www – to absolutna podstawa. Mieszkania kupują dziś głównie ludzie młodzi, urodzeni w latach 80. i 90., którzy prawie nie pamiętają rzeczywistości bez Internetu. Jest dla nich czymś naturalnym, że ofert deweloperów szukają właśnie w sieci. Od jakości strony internetowej firmy w dużej mierze zależy, czy klient zdecyduje się nawiązać kontakt już bezpośrednio z przedstawicielem dewelopera.
  2. Strona internetowa inwestycji – niezależnie od posiadania strony wizerunkowej każda firma deweloperska realizująca jakąś inwestycję mieszkaniową powinna zainwestować w osobną witrynę poświęconą właśnie temu nowemu osiedlu. Jest to znakomity sposób na kompleksowe zaprezentowanie konkretnej oferty, a także na zbudowanie marki osiedla. Często jest przecież tak, że klienci kojarzą nazwę inwestycji, ale sama nazwa firmy realizującej projekt niewiele im mówi.
  3. Wizualizacje 3D – w XXI wieku są niezbędnym elementem promocji oferty. Młodym ludziom opatrzyły się już nudne, płaskie rzuty. Pamiętajmy też, że wiele osób nie ma wyobraźni przestrzennej i nie potrafi zachwycić się inwestycją tylko na podstawie widoku kilkunastu kresek naniesionych na kartkę papieru. Wizualizacja 3D zmienia perspektywę i znacznie zwiększa atrakcyjność oferty, szczególnie jeśli inwestycja fizycznie jeszcze nie istnieje.
  4. Modele przestrzenne – model przedstawiający inwestycję w miniaturze jest rewelacyjnym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych nabywców. Dzięki temu mogą oni od razu zobaczyć, jak będzie wyglądać dane osiedle, a tym samym wyobrazić sobie siebie po wprowadzeniu się do nowego mieszkania. Taki model przestrzenny przyda się nie tylko podczas targów mieszkaniowych. Może być wystawiony w lokalnej galerii handlowej i prezentowany w siedzibie dewelopera.
  5. Folder promocyjny – elegancki, pięknie wydany folder wciąż jest skutecznym narzędziem reklamy. Zainteresowani ofertą mogą zabrać go do domu i na spokojnie zapoznać się z poszczególnymi elementami inwestycji. Bardzo ważne jest, aby jakość folderu podkreślała walory mieszkania, czyli wysoki standard wykonania. Właśnie z tego powodu nie do końca trafionym pomysłem byłoby wydrukowanie tanich ulotek, które kojarzą się bardziej z firmami pożyczkowymi niż z ofertą renomowanego dewelopera.

Wybierając narzędzia promocji dla branży deweloperskiej trzeba pamiętać o istotnej kwestii. Mamy do czynienia z produktem luksusowym, bardzo kosztownym. Trzeba więc traktować klientów poważnie i zaprezentować im ofertę w taki sposób, aby nie mieli wątpliwości, że warto przeznaczyć na nią oszczędności życia lub zapożyczyć się na wiele lat.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry