Końcówka roku w niemal każdej firmie wygląda tak samo. Właściciel robi podsumowanie finansowe i z przerażeniem odkrywa, że w styczniu przyjdzie mu zapłacić spory podatek dochodowy i VAT. No chyba, że uda mu się jeszcze wykorzystać wolny budżet i wygenerować jakieś koszty. Kupowanie czegokolwiek jest kiepskim pomysłem – jeśli nie potrzebujesz kolejnej drukarki, komputera czy samochodu, to lepiej poszukaj takich kosztów, które dadzą Ci nie tylko korzyść podatkową. Świetnym wyborem zawsze będą narzędzia reklamy, zwłaszcza takie, które będą przynosić efekty przez wiele następnych miesięcy. Zebraliśmy dla Ciebie najlepsze propozycje, uwzględniając te, za które spokojnie możesz zapłacić z góry i tym samym z głową wygenerować oczekiwane koszty uzyskania przychodu.
Agencje content marketingowe bardzo chętnie przytulą Twoje pieniądze pod koniec roku, by w ten sposób zapewnić sobie stałość zleceń. Pisanie bloga firmowego jest procesem długofalowym, obliczonym na minimum rok – tyle mniej więcej czasu zajmuje pozyskanie czytelników i wypracowanie eksperckiej marki. Możesz za to zapłacić z góry i zagwarantować sobie aktualizowanie bloga przez kolejne 12 miesięcy, zgodnie z zaproponowaną przez agencję reklamową strategią.
Prawdopodobnie masz jakieś firmowe kanały w mediach społecznościowych, ale w mijającym roku przekonałeś się już, jak ciężko jest dbać o ich aktualizowanie, odpowiadać na komentarze i inspirować społeczność do udostępniania Twoich postów. W następnym roku zleć to specjalistom. Agencja social media podpisze z Tobą umowę na jakiś ustalony okres i wystawi fakturę, która będzie Twoim kosztem – łatwym do rozliczenia i bardzo rozsądnym z punktu widzenia rozwoju Twojego biznesu.
Być może jest to dobry moment, aby w końcu zainwestować w poprawę wyglądu i funkcjonalności Twojej firmowej strony www? Koniec roku sprzyja podejmowaniu ważnych decyzji, dlatego zastanów się, czy na pewno obecna witryna spełnia swoją funkcję, dobrze promuje wizerunek Twojego biznesu i wspiera proces pozyskiwania klientów. Jeśli nie, to czas na zmiany. Zleć redesign witryny z realizacją w styczniu, ale z płatnością z góry. To jeden z najmądrzejszych kosztów, jaki możesz wygenerować w grudniu.
Znowu zapomniałeś zamówić kalendarze i inne upominki dla klientów? Nieładnie… W przyszłym roku nie popełni już takiego faux-pas. Kuj żelazo, póki gorące i od razu zamów partię gadżetów reklamowych, które będziesz rozdawać klientom przez kolejne 12 miesięcy. Taka usługa jak najbardziej może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodu.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.