Data wpisu: 29.12.2023

Dlaczego TRZEBA aktualizować treści na firmowym blogu?

Aktywnie i regularnie prowadzony blog firmowy może w ciągu 2-3 lat obejmować nawet kilkadziesiąt rozbudowanych artykułów. Z czasem zapominamy o istnieniu tych, które zostały opublikowane na samym początku. Trzeba natomiast pamiętać, że potencjalni klienci mogą natrafić na te artykuły np. szukając odpowiedzi na swoje pytania w wyszukiwarce Google. Jest to dostateczny powód, aby co jakiś czas aktualizować treści na firmowym blogu. Po więcej argumentów zajrzyj do naszego poradnika.

Dbałość o renomę marki przedsiębiorstwa

Nieaktualne treści na blogu niestety mogą podważyć autorytet marki i zburzyć jej skrupulatnie budowany wizerunek eksperta. Często wystarczy już sam fakt, iż w jednym z artykułów marka powołuje się na mocno leciwe dane, aby odbiorcy treści uznali wszystkie tezy marki za niewiarygodne.

Uniknięcie wstydliwych wpadek

W dobie fake newsów bardzo łatwo jest powołać się na informację, która po czasie okazuje się być zmyślona czy mocno naciągana. Dlatego jeśli piszesz artykuły na podstawie informacji znalezionych w sieci, to raz na jakiś czas wróć do nich i zweryfikuj zawarte w nich informacje, aby nie dopuścić do zawstydzających błędów.

Rozwój bloga

Bardzo często jest tak, że artykuły opublikowane na samym początku prowadzenia bloga mocno odstają jakościowo od tych najnowszych. To normalne, że marka się rozwija i tworzy coraz lepsze treści. Jest to także dobry powód, aby aktualizować starsze wpisy nie tylko pod kątem zawartych w nich informacji, ale także formy czy długości.

Aktualizacje mogą zastąpić nowe artykuły w chwilach braku weny

Jeśli brakuje Ci pomysłów na nowe artykuły, a wiesz, jak ważne jest regularne zasilanie bloga treścią, to alternatywnie możesz zaktualizować już opublikowane teksty, rozbudowując je, dodają nowe akapity, powołując się na inne przykłady etc. W ten sposób blog będzie stale atrakcyjny i wartościowy dla jego czytelników.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry