Data wpisu: 27.05.2025

Strona internetowa dla gabinetu kosmetologicznego: czego NAPRAWDĘ na niej potrzebujesz?

Nawet co piąta Polka deklaruje regularne korzystanie z usług kosmetycznych (panowie przyznają się do tego mniej chętnie). Szeroko pojęta branża beauty należy do najszybciej rozwijających się i stanowi jeden z trzonów polskiej przedsiębiorczości. Każdy kij ma jednak dwa końce i w tym przypadku szanse są równoważone przez ryzyka – głównie dużą i rosnącą konkurencję. Kluczowym zadaniem stojącym przed właścicielem gabinetu czy salonu kosmetologicznego jest zatem wyróżnienie się na tle innych, oferujących podobny zakres usług. W tej branży, jak w mało której, liczy się atrakcyjny wizerunek, który można zbudować m.in. w oparciu o profesjonalną stronę internetową. Co powinna mieć dobra strona www dla gabinetu kosmetologicznego? Najważniejsze elementy wymieniamy w naszym poradniku.

Czytelna i atrakcyjna prezentacja oferty

Klienci będą szukać na Twojej stronie przede wszystkim opisów konkretnych usług, dlatego w pierwszej kolejności należy zadbać o ich wyeksponowanie. Sposób prezentacji oferty musi być przejrzysty, z podziałem na kategorie i – to bardzo ważne – z akcentem na rzetelność i obszerność opisów. Już na tym polu możesz mocno wyróżnić swój salon, dostarczając klientom atrakcyjne, rozbudowane opisy zabiegów, ze wskazaniem korzyści, czasu trwania, przedstawieniem przebiegu danej procedury itd. Takie opisy będą mieć dużą wartość informacyjną oraz SEO, jeśli zostaną wzbogacone o słowa kluczowe i zoptymalizowane pod kątem modeli językowych AI.

Cennik

To zdumiewające, jak wiele stron gabinetów kosmetologicznych nie posiada cennika. Jest to przecież istotna informacja dla potencjalnych klientów, na podstawie której mogą podjąć decyzję o umówieniu się na zabieg. Nie ukrywaj cen, możesz również – w ramach działań content marketingowych – zadbać o edukowanie klientów i wyjaśnienie im, z czego właściwie wynikają ceny poszczególnych zabiegów.

Przedstawienie zespołu

Jeśli prowadzisz gabinet kosmetologiczny w pojedynkę, to tym bardziej zadbaj o szczegółowy opis Twoich kwalifikacji. Jest to kluczowe działanie mające na celu zbudowanie eksperckiego wizerunku kosmetologa i wzbudzenie zaufania klientów. Blok poświęcony Twoim specjalizacjom, doświadczeniu, a nawet zaprezentowaniu efektów przeprowadzonych zabiegów, to mocny element dobrej strony gabinetu kosmetologicznego.

Opinie

Czyli tzw. testymoniale, których również nie może zabraknąć na stronie internetowej. Branża kosmetyczna mocno bazuje na marketingu rekomendacji, stąd warto wyróżnić pozytywne opinie dotychczasowych klientów, umieszczając je na stronie głównej.

Porada eksperta Soluma Interactive:

Jeśli ogłaszasz się np. na Booksy czy w innych systemach rezerwacyjnych, to koniecznie powiedz o tym projektantowi strony, który zintegruje ją z zewnętrznym narzędziem w celu wyświetlania opinii.

Opcje dojazdu i kontaktu

Warto ułatwić klientkom odnalezienie Twojego gabinetu, co najlepiej zrobić poprzez dodanie mapy Google ze szczegółami dojazdu. Koniecznie zadbaj o udostępnienie różnych form kontaktu – numeru telefonu, adresu e-mail, chatbota (jeśli planujesz go obsługiwać) oraz formularza kontaktowego do rezerwacji terminów.

Integracja z systemami rezerwacji

Oczywiście można uruchomić na stronie własny, wewnętrzny system rezerwacji, jednak jest to bardzo kosztowne rozwiązanie, a zakładamy, że nie chcesz szaleć z budżetem. Stąd optymalnie będzie zintegrować stronę z zewnętrznym systemem rezerwacji online, co jest dziś absolutną podstawą pozyskiwania klientów na zabiegi kosmetyczne.

Zamów stronę internetową dla gabinetu kosmetologicznego już od 440 zł netto

Jeśli dopiero rozpoczynasz działalność lub szukasz przystępnego cenowo rozwiązania, to postaw na nasz bestseller, czyli tanią stronę www, którą możesz mieć już za 440 zł netto. W cenie dostaniesz m.in. gotowy, nowoczesny szablon graficzny, domenę, wdrożenie i pomoc techniczną.

To oczywiście tylko jedna z opcji. Jeśli masz większe oczekiwania i możesz sobie pozwolić na podwyższenie budżetu, to zaoferujemy Ci inne rozwiązania wykraczające poza standard, włącznie z indywidualnie zaprojektowanym layoutem strony, kompletem treści, blogiem czy integracją z systemem rezerwacji online.

Wybierz stronę internetową dla Twojego gabinetu kosmetologicznego i zadbaj o profesjonalny wizerunek w sieci.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry