Czym jest wizytówka multiloft?

Data wpisu: 21.06.2019

Każdy przedsiębiorca się zgodzi, że wizytówka to wciąż niezbędny element identyfikacji biznesu. Nawet w czasie, gdy coraz więcej firm ogranicza swoje kontakty z klientami wyłącznie do przestrzeni Internetu, efektowna wizytówka może pomóc w przełamaniu nieufności po stronie konsumenta czy kontrahenta – wystarczy włożyć ją do koperty z wydrukowaną i wysłaną pocztą ofertą. Wizytówka musi być przy tym „jakaś”, czyli po prostu przykuwać uwagę odbiorcy. Bardzo ciekawym sposobem na osiągnięcie tego efektu jest zdecydowanie się na wizytówkę typu multiloft. Wyjaśniamy, na czym to polega.

Wizytówka multiloft. Hę?

Ten format wizytówki nie jest jeszcze dostatecznie rozpowszechniony, a więc to bardzo dobry moment, aby wyprzedzić konkurencję i zaskoczyć swoich klientów. Wizytówka multiloft wyróżnia się niespotykanym zestawieniem kolorystycznym. Otóż pomiędzy awersem i rewersem umieszcza się dodatkową, kolorową przekładkę, której barwa powinna kontrastować z podstawową kolorystyką wizytówki.

Przykładowo: jeśli cała wizytówka jest utrzymana w białej tonacji, to przekładka może być np. fioletowa. Ten drobny detal sprawia, że wizytówka prezentuje się o wiele ciekawiej, a jej odbiorca z pewnością poświęci kilka chwil na przeanalizowanie tej „zagadki”.

Bardzo ciekawym pomysłem może być chociażby wybarwienie przekładki w kolorze logotypu marki. Wprowadzi to ciekawy akcent estetyczny i sprawi, że całość będzie się prezentować w sposób przemyślany i spójny.

Warto wiedzieć

Technika multiloft jest wykorzystywana nie tylko do produkcji wizytówek, ale także m.in. zaproszeń.

Dlaczego warto?

Wizytówka typu multiloft przede wszystkim jest bardzo charakterystyczna i wyróżnia się na tle standardowych projektów. To duży atut z punktu widzenia przedsiębiorców, którzy jeszcze nie wypracowali sobie rozpoznawalnej marki i chcą od razu przykuć uwagę klienta czy kontrahenta nietypowym elementem identyfikacji wizualnej.

Jednocześnie kolorowa przekładka jest na tyle subtelnym detalem, że absolutnie nie zaburza podstawowego projektu, nie odciąga uwagi od treści znajdującej się na wizytówce. Ta może zachować elegancki charakter, przemycając przy tym bardziej kreatywny element.

Zwróćmy również uwagę na kwestię czysto praktyczną. Dodatkowa przekładka pogrubia wizytówkę, dzięki czemu jest ona nieco sztywniejsza i sprawia wrażenie solidniejszej, co działa na korzyść wizerunku promowanej marki.

Autor wpisu: Soluma Interactive, Grzegorz Wiśniewski