Data wpisu: 04.07.2019

Roll-up: wciąż bardzo skuteczny nośnik reklamy

Z roll-upami mamy do czynienia na każdym kroku: podczas targów, imprez plenerowych, koncertów itd. To proste, a jednocześnie skuteczne narzędzie reklamy umożliwiające czytelne zaprezentowanie marki w przestrzeni publicznej. Roll-up ma wiele zalet, także praktycznych, które omówimy w naszym poradniku. To powinno Cię przekonać, że czas najwyższy zainwestować w ten nośnik reklamy.

Czym dokładnie jest roll-up?

Wiele zdradza już sama nazwa tego nośnika. Roll-up to po prostu baner reklamowy umieszczony na stojaku, który się rozwija. Po zwinięciu chowa się w specjalnej kasecie, dzięki czemu można go bez trudu przenieść czy wrzucić do bagażnika bez obaw o jego uszkodzenie. Powierzchnia płótna roll-upu daje spore możliwości w zakresie stworzenia kreatywnego, dobrze widocznego projektu graficznego.

Roll-up to bardzo uniwersalny nośnik reklamy. Dzięki jego mobilności może być stosowany w praktycznie dowolnym miejscu. Tym samym firma inwestując środki raz, korzysta z nośnika w nieograniczony sposób. Na co dzień roll-up może zdobić wnętrza przedsiębiorstwa, a okazjonalnie promować markę podczas targów czy innych wydarzeń marketingowych.

Roll-upy standardowo wykonuje się na aluminiowym stelażu, co ma tę zaletę, że cała konstrukcja jest bardzo lekka i z jej przenoszeniem spokojnie poradzi sobie nawet drobna kobieta.

Gdzie najczęściej wykorzystuje się roll-upy?

Nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Jak już wspomnieliśmy, lekka i łatwa w złożeniu oraz rozłożeniu konstrukcja predysponuje roll-up do wykorzystania w dowolnej przestrzeni, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Standardowo roll-upy są elementem stoiska wystawienniczego.

Wiele firm nawiązuje również współpracę z innymi podmiotami i w jej ramach wystawia roll-upy we wnętrzach często odwiedzanych budynków, jak chociażby kina, teatry, restauracje czy kluby. To pozwala znacząco zwiększyć zasięg promocji. Jednocześnie roll-up nie wymaga każdorazowego zamawiania reklamy dopasowanej do konkretnego wnętrza. Można go szybko rozłożyć, a po zakończeniu współpracy – zabrać z powrotem do firmy.

Zalety wykorzystania roll-upu w kampanii marketingowej

Roll-up wspiera działania promocyjne marki w dowolnej sytuacji, stanowi jednorazową inwestycję, z której efektów można korzystać latami. Duża powierzchnia do zadrukowania pozwala tworzyć sugestywne projekty, które na pewno zostaną zauważone przez potencjalnych klientów.

Biorąc pod uwagę stosunkowo nieduży koszt roll-upu, można go uznać za świetny wybór dla firm, które dopiero rozpoczynają działania marketingowe na zewnątrz i nie mogą sobie pozwolić na zwiększenie budżetu reklamowego.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry