Data wpisu: 25.03.2021

„Chcę tanią stronę internetową” – co tak naprawdę komunikujesz tym zdaniem?

Firmowa strona internetowa powinna być wizytówką przedsiębiorstwa i większość właścicieli biznesów się z tym zgodzi. Nie brakuje jednak i takich, którzy z niewiadomych przyczyn traktują witrynę wyłącznie w kategorii kosztu, który trzeba za wszelką cenę obniżyć. Jeśli należysz do tego obozu, to powinieneś wiedzieć, co tak naprawdę komunikujesz mówiąc: „chcę tanią stronę internetową”. Sprawdź to w naszym poradniku.

„Chce narazić moją firmę na wizerunkową katastrofę”

Tania strona internetowa wcale nie musi być atutem Twojej firmy, a z dużym prawdopodobieństwem będzie dla niej kulą u nogi. Pomyśl: gdy potencjalny klient wejdzie na taką stronę i zobaczy, że jest ona znacznie mniej atrakcyjna i funkcjonalna od witryn konkurencji, to raczej nie nabierze zaufania do Twojej marki. Ceny i zakres oferty zejdą wówczas na drugi plan.

„Nie dbam o komfort moich klientów”

Projektując tanią stronę internetową dla firmy trzeba na czymś oszczędzać. Nie chodzi tylko o warstwę graficzną, ale też funkcjonalność. Taka witryna będzie bardzo prosta, mało rozbudowana, a przez to nieprzyjemna w użytkowaniu. Klienci mogą mieć poważne problemy ze znalezieniem potrzebnych im informacji, przez co szybko opuszczą stronę i już na nią nie wrócą.

„Nie chcę podejmować skutecznej rywalizacji z konkurencją”

Twoja konkurencja już dawno zainwestowała w atrakcyjne, funkcjonalne strony internetowe. Nie chcesz iść w jej ślady, ale jakie masz argumenty uzasadniające tę strategię? Podejrzewasz, że dla klientów i tak najważniejsza jest cena? A może jest tak, ponieważ nie możesz zaoferować im niczego innego, nie inwestujesz w markę przedsiębiorstwa i nie dajesz im powodów, dla których powinni sięgnąć głębiej do portfela? Zastanów się nad tym.

„Nie rozumiem, o co chodzi w marketingu internetowym”

Chcąc zamówić tanią stronę internetową dla firmy od razu zdradzasz, że nie rozumiesz współczesnego marketingu. Nie zdajesz sobie sprawy z siły Internetu i nie doceniasz go, jako kluczowe kanału pozyskiwania klientów. Planujesz stworzenie strony, bo „wszyscy tak robią”, ale nie masz przekonania, że jest Ci ona rzeczywiście potrzebna. W takim razie przejrzyj artykuły na naszym blogu, w których wyjaśniamy, dlaczego nie stać Cię na lekceważenie marketingu online, a już na pewno na posiadanie byle jakiej strony www.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry