Mając czy dopiero budując własny biznes na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że chcąc pozyskać klientów Twoja marka musi być widoczna w Internecie. Podstawowym śladem jej istnienia jest strona internetowa. Wielu przedsiębiorców odkłada moment uruchomienia witryny, zasłaniając się brakiem funduszy. To słaby argument, ponieważ dziś stronę internetową można mieć za naprawdę symboliczne pieniądze. Owszem, nie będzie to majstersztyk webdesignu, natomiast uwierz, że tania strona jest lepsza niż żadna. Oto kilka argumentów na potwierdzenie tych słów.
Dla ogromnej grupy współczesnych konsumentów to, czy firma istnieje czy nie, jest równoznaczne z tym, czy posiada własną stronę internetową. Jeśli zrezygnujesz z witryny już na starcie w biznesie, to świadomie lub nie pozbawiasz się szansy na budowanie rozpoznawalności marki przedsiębiorstwa i dotarcie do pierwszych klientów za pośrednictwem Internetu.
Ważnym argumentem przemawiającym za zainwestowaniem w nawet bardzo tanią stronę internetową jest to, że stopniowo, z każdym kolejnym miesiące, domena firmowa zyskuje coraz lepszą reputację w Google. Tym samym późniejsze pozycjonowanie już ulepszonej czy zaprojektowanej na nowo witryny będzie znacznie łatwiejsze, co przełoży się również na skuteczność w pozyskiwaniu klientów z Internetu.
To, że strona dziś prezentuje się średnio, wcale nie oznacza, że będzie tak już zawsze. Z doświadczenia wiemy, że łatwiej jest podjąć decyzję o przeprowadzeniu daleko idącego redesignu istniejącej witryny, niż np. po 5 latach działalności zainwestować w swoją pierwszą stronę (wielu przedsiębiorców już nie wróci do tego tematu, skoro ich biznesy „jakoś” się kręcą).
Mogłoby się wydawać, że alternatywą dla strony internetowej jest np. profil marki na Facebooku czy wizytówka w usłudze Google Moja Firma. Nic z tego. Pamiętaj, że mówimy tutaj o usługach firm trzecich, które w dowolnym momencie mogą Ci narzucić nieakceptowalne rozwiązania czy pod byle pretekstem usunąć ślad istnienia Twojej działalności.
Tylko własna strona internetowa, nawet bardzo prosta, daje niezależność w zakresie podejmowania działań marketingowych i kreowania wizerunku marki przedsiębiorstwa.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.