Data wpisu: 16.08.2023

Elementy strony internetowej, które pozwalają uzyskać podstawowe informacje o firmie

Podstawowym celem posiadania firmowej strony internetowej jest prezentacja przedsiębiorstwa przed szeroką publicznością. Internet daje niemal nieograniczone możliwości w zakresie docierania do klientów i zdobywania ich zaufania, co ma kluczowe znaczenie na etapie nawiązywania relacji biznesowej. Stąd bardzo ważne jest, aby zadbać o wysoką wartość informacyjną witryny. Sprawdź, które elementy strony internetowej pozwalają użytkownikom poznać przedsiębiorstwo i uzyskać podstawowe informacje na jego temat.

Tekst „O Firmie”

To podstawowy element, obecny na praktycznie każdej stronie firmowej. Tekst „O Firmie” przybliża przedsiębiorstwo potencjalnemu klientowi, akcentuje najważniejsze wyróżniki firmy, jej filozofię, przedmiot działalności oraz wartości, jakimi się kieruje. Jest to pierwszy etap kreowania wizerunku marki przedsiębiorstwa, dlatego taki tekst musi być bardzo dobrze opracowany.

Opinie klientów

Opinie klientów także mają wartość informacyjną dla osób potencjalnie zainteresowanych zakupem produktu czy usługi. Jeśli je posiadasz, to warto się nimi pochwalić na stronie – na przykład w formie krótkich tzw. testymoniali z podpisem autora opinii.

Historia przedsiębiorstwa

Jeśli firma ma długą historię, to jak najbardziej warto się tym pochwalić. W Polsce wieloletnie biznesy, przekazywane w drodze sukcesji, o wciąż rzadkość, stąd podkreślenie tego, że przedsiębiorstwo zostało założone na przykład w latach 90. XX wieku, może zrobić dobre wrażenie na potencjalnych klientach.

Historię przedsiębiorstwa najlepiej jest przedstawić w sposób zwięzły, obrazowy, na przykład na skali czasu – dobry grafik na pewno opracuje atrakcyjną koncepcję prezentacji.

Bio kierownictwa/managmentu

Nie wiedzieć czemu, ale mnóstwo firm wstydzi się pokazywać, kto właściwie za nimi stoi. Tymczasem nadanie przedsiębiorstwu twarzy konkretnych ludzi jest bardzo skutecznym zabiegiem marketingowym. Warto znaleźć miejsce na krótkie biogramy najważniejszych osób w przedsiębiorstwie, co podnosi wiarygodność firmy i samo w sobie ma wartość informacyjną dla potencjalnych klientów.

Blog

Przez wielu przedsiębiorców niedoceniany, a naprawdę mający duży wpływ na ocenę marki firmy przez potencjalnych klientów. Często to właśnie artykuły opublikowane na blogu sprowadzają użytkownika na stronę z wyszukiwarki. Warto zadbać o to, aby artykuły były dodawane regularnie i przede wszystkim miały wysoką wartość merytoryczną i poradnikową. Dzięki temu firmie łatwiej będzie zbudować wizerunek kompetentnej i godnej zaufania.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry