Data wpisu: 18.12.2023

Gdy tania strona internetowa już nie wystarcza. Oto sytuacje, w których należy zainwestować w coś lepszego

Tanie strony internetowe cieszą się niezmiennie dużą popularnością. Ich główną zaletą i jednocześnie magnesem na przedsiębiorców jest oczywiście niska cena. Faktem jest, że wiele firm z powodzeniem korzysta z taniej strony przez lata, natomiast bywają sytuacje, które wręcz zmuszają do zainwestowania w znacznie lepszą witrynę – czy to poprzez zmodernizowanie tej już posiadanej, czy zaprojektowanie jej zupełnie od nowa. Przykłady takich sytuacji omawiamy w naszym poradniku.

Twoja firma wyraźnie urosła

To oczywiste, że strona internetowa, jako element wizerunkowy, powinna pasować do przedsiębiorstwa. Błędem jest zarówno posiadanie zbyt „bogatej” witryny, gdy prowadzimy małą, jednoosobową działalności, i strony zbyt skromnej, która absolutnie nie przystoi rozwijającemu się, dużemu przedsiębiorstwu.

Jeśli Twoja firma szybko rośnie i dziś nie jest już branżowym kopciuszkiem, to potrzebujesz o wiele lepszej strony, która będzie dobrze licować z aktualną rangą biznesu.

Zmieniasz wizerunek marki przedsiębiorstwa

Wszelkie zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej marki powinny prowokować do zainwestowania w nową witrynę internetową lub przynajmniej do przeprowadzenia zaawansowanego redesignu istniejącej strony. Zaznaczamy przy tym, że redesign nie zawsze jest możliwy czy opłacalny. Często korzystniejszym rozwiązaniem dla przedsiębiorcy jest po prostu zlecenie stworzenia nowej witryny, która będzie idealnie dopasowana do nowego wizerunku marki przedsiębiorstwa.

Diametralnie zmieniasz ofertę

Zdarza się, że po latach działania w jednej branży przedsiębiorca postanawia spróbować czegoś innego, całkowicie przeorganizować swoją ofertę i tym samym zmienić charakter działalności. W ślad za tym muszą iść zmiany wizerunkowe oraz przemodelowanie całej oferty opublikowanej na stronie internetowej.

Tutaj często okazuje się, że obecna strona nie spełnia kryteriów witryny mogącej skutecznie napędzać sprzedaż nowych produktów czy usług, ponieważ była projektowana z myślą o innej grupie docelowej. Jest to sygnał do pilnych zmian.

Chcesz mocno rozwinąć swój biznes

Jeśli masz ambitne plany dotyczące rozwoju biznesu, szykujesz się do etapu skalowania działalności, chcesz przejąć inną firmę czy po prostu zainwestować w znaczny wzrost firmy, to potrzebujesz odpowiednich narzędzi marketingowych.

Chodzi o to, aby kreować spójny wizerunek rosnącego przedsiębiorstwa. Na pewno przyznasz, że sytuacja, w której duża firma, chcąca być jednym z liderów branży, wyznaczająca standardy jakościowe, innowacyjna itd. korzysta z prostej, taniej strony www i zaprasza na nią swoich klientów, jest dość kuriozalna.

Odbijasz się od sufitu

Mamy tutaj na myśli sytuację, w której wyraźnie widać, że przy wykorzystaniu obecnych narzędzi firma nie jest w stanie zrobić kroku do przodu i np. zacząć pozyskiwać cenniejszych, zamożniejszych klientów. Jeśli wiesz, że Twój biznes ma potencjał, by zawalczyć o takich klientów, natomiast problemem jest obecny wizerunek „taniej” marki, to czas na daleko idące zmiany. Zacznij od inwestycji w nową, profesjonalną stronę internetową.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry