Data wpisu: 14.01.2025

Tania strona internetowa, wizytówka dla firmy – dlaczego to może być strzał w dziesiątkę?

Choć ambicją większości przedsiębiorców jest posiadanie super profesjonalnej, bardzo rozbudowanej i funkcjonalnej strony internetowej, to… ten cel realizuje zaledwie garstka. Powód? Oczywisty: wysokie koszty produkcji i wdrożenia takiego serwisu. Firmy poprzestają więc na tańszych i prostszych rozwiązaniach, co jednak wcale nie musi być wariantem pesymistycznym. Tania strona www typu wizytówka ma liczne zalety, a najważniejsze z nich krótko omawiamy w naszym poradniku.

Niska cena

Nie wypada zacząć od niczego innego, ponieważ przy ograniczonym budżecie na wykonanie strony internetowej każda oszczędność jest na wagę złota. Tania strona typu wizytówka pozwala na ograniczenie nakładów finansowych na realizację projektu, jednocześnie zapewniając podstawowe, kluczowe funkcje, takie jak prezentacja oferty, danych kontaktowych i lokalizacji firmy. To może być w zupełności wystarczający wybór dla małych, działających lokalnie firm.

Źródło informacji

Tania strona www (wizytówka internetowa) umożliwia klientom firmy uzyskanie szybkiego, wygodnego dostępu do podstawowych informacji o przedsiębiorstwie, takich jak:

  • dane kontaktowe,
  • adres siedziby,
  • godziny otwarcia,
  • cennik, 
  • krótki opis działalności.

Na stronie można również umieścić odnośniki do profili firmy w mediach społecznościowych, co pozwoli klientowi uzupełnić wiedzę o kompetencjach przedsiębiorstwa i stosujących za nimi osobach.

Bardzo łatwe zarządzanie

Strony wizytówki są łatwe w zarządzaniu, co docenią osoby nieposiadające zaawansowanej wiedzy technicznej, a chcące we własnym zakresie np. prowadzić blog firmowy. Takie strony można szybko zaktualizować z poziomu prostego systemu zarządzania treścią (CMS).

Wystarczająca na potrzeby SEO

Dzięki dobrze zoptymalizowanej stronie wizytówce firma może zaistnieć w wynikach wyszukiwania, również na wysokich pozycjach, o ile oczywiście zainwestuje w działania z zakresu pozycjonowania, w tym w content marketing. Prosta, niedroga strona internetowa może wystarczyć do publikowania na niej wartościowych poradników dla klientów, które przyciągną ruch organiczny z wyszukiwarki Google.

Krótki czas realizacji

Stworzenie prostej strony internetowej zajmuje znacznie mniej czasu niż w przypadku rozbudowanego serwisu. Agencje marketingowe oferują tanie strony www bazujące na szablonach graficznych, które może nie imponują unikalnością, natomiast są responsywne (dostosowane do urządzeń mobilnych) oraz w pełni funkcjonalne w podstawowym zakresie, wystarczającym dla małych biznesów o niewielkim zakresie działalności.

Tania strona www  to świetna propozycja dla przedsiębiorców, którzy z powodu ograniczonych funduszy rozważają całkowitą rezygnację z własnej witryny lub chcą ograniczyć się tylko do profili marki w mediach społecznościowych.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry