Na pewno się zgodzisz, że obecność w Internecie jest kluczowa dla powodzenia każdego biznesu. Strona internetowa stanowi podstawowy dowód funkcjonowania przedsiębiorstwa, dlatego trudno byłoby sobie wyobrazić skuteczne działania marketingowe firmy, która nie posiada własnej witryny. Dla wielu przedsiębiorców problemem pozostaje jednak ograniczony budżet. W dobie bardzo wysokich kosztów projektowania profesjonalnej witryny, ponownie renesans popularności przeżywają tanie strony www (oferujemy takie już od 690 zł netto). Oferują je zarówno freelancerzy, jak i agencje interaktywne.
Jeśli zależy Ci na tym, aby niski koszt produkcji strony „nie bił po oczach” i nie był oczywisty dla potencjalnego klienta, który ją odwiedzi, to skorzystaj z naszej wskazówki i zleć zaprojektowanie witryny doświadczonej agencji.
Choć "tanie" często kojarzy się z "gorsze", w przypadku stron internetowych nie musi to być regułą. Kluczowe jest zrozumienie, które elementy Twojej nowej strony są niezbędne, a na czym – pisząc wprost – można zaoszczędzić bez widocznej gołym okiem utraty jakości.
Porada eksperta Soluma Interactive:
Tania strona internetowa to optymalny wybór dla najmniejszych, często jednoosobowych firm, które stawiają pierwsze kroki w biznesie, nie mają dużych środków na marketing, a jednocześnie od początku chcą mieć możliwość zaistnienia w Internecie, budowania marki i docierania do klientów.
Tania strona internetowa charakteryzuje się prostotą i szablonowością. To właśnie gotowy szablon graficzny jest tym, co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i środków. Nie musi to być natomiast wada – szablony www gwarantują czytelność układu, co przekłada się na niezłą, akceptowaną przez większość użytkowników estetykę oraz intuicyjną nawigację.
Przy projektowaniu taniej strony www agencja ogranicza się tylko do tych najważniejszych funkcji uzgodnionych z zamawiającym, rezygnując z bardziej skomplikowanych rozwiązań zwiększających koszty i wydłużających czas realizacji projektu.
W przypadku taniej witryny priorytet powinny mieć takie kwestie jak:
Każda profesjonalna agencja interaktywna doskonale zna te kryteria i wprowadza do swojej oferty wyłącznie takie tanie strony www, które od początku mogą przysłużyć się klientom w procesie pozyskiwania zamówień z Internetu i kreowania zaufanego wizerunku marki.
Tak zaprojektowana strona, nawet bardzo tania w produkcji, może pełnić funkcję podstawowego narzędzia marketingu online i na pewni nie przyniesie szkód wizerunkowych jej właścicielowi. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniej agencji, która musi mieć doświadczenie w projektowaniu prostych, niedrogich, a jednocześnie skutecznych stron internetowych – zweryfikuj to przeglądając jej portfolio i opinie dotychczasowych klientów.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.