Dlaczego warto zgodzić się, aby agencja reklamowa umieściła realizację w swoim portfolio?

Data wpisu: 04.12.2017
Zdjęcie główne #1382 - Dlaczego warto zgodzić się, aby agencja reklamowa umieściła realizację w swoim portfolio?

Jakiś czas temu na naszym blogu wyjaśnialiśmy powody, dla których praktycznie żadna agencja reklamowa nie może umieścić w swoim portfolio wszystkich realizacji. Wracamy do tego tematu i tym razem przedstawimy argumenty, których zawsze używamy w rozmowie z klientami opierającymi się przed tym, by to ich projekt zagościł w katalogu naszych prac. Rozumiemy obiekcje i obawy, ale mamy też dowody na to, że umieszczenie realizacji na rzecz Twojej firmy w portfolio agencji, jest jak najbardziej korzystne dla Twojego biznesu.

Dodatkowy element promocji

Każda promocja się przydaje, prawda? Umieszczając realizację dla Ciebie w naszym portfolio oczywiście dbamy o to, by osoby je przeglądające dokładnie wiedziały, dla jakich firm pracowaliśmy. Może się okazać, że nasz przyszły klient zostanie także Twoim klientem, bo akurat szukał usług czy produktów dostarczanych przez Ciebie.

Ponadto każda wzmianka o Twojej firmie na naszej stronie może pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie. Strona www.soluma.pl cieszy się zaufaniem Google, dlatego warto na niej zaistnieć – w każdej formie.

Pomagasz innym w podjęciu decyzji

Przypomnij sobie, jak sam szukałeś agencji reklamowej, która zrealizuje projekt dla Ciebie. Miałeś mnóstwo wątpliwości, które pomogło Ci rozwiać zapoznanie się z portfolio. Nie pozbawiaj tej szansy kolejnych przedsiębiorców. Być może znajdzie się wśród nich firma działająca w tożsamej branży, dla której możliwość obejrzenia Twojej realizacji będzie bardzo pomocna.

Wspierasz uczciwie działające agencje

Mając możliwość publikowania portfolio uwiarygadniamy naszą ofertę i umiejętności naszych specjalistów. Dzięki temu zyskujemy przewagę nad agencjami i freelancerami, których jedynym argumentem w pozyskiwaniu klientów jest niska cena.

Tacy wykonawcy często działają nieuczciwie, nie odprowadzają podatków, nie zatrudniają ludzi na umowach o pracę, bo gdzieś muszą szukać obniżenia kosztów. Jeśli pozwolisz nam umieścić swoją realizację w portfolio, będzie to najlepsza forma doceniania naszej pracy, z której efektów byłeś przecież zadowolony.

Udowadniasz, że stawiasz na jakość

Zdecydowałeś się na naszą ofertę nieprzypadkowo. Przekonało Cię to, że realizujemy projekty na bardzo wysokim poziomie. Z Twoim było dokładnie tak samo. Dlaczego miałbyś się tym nie pochwalić? Jeśli Twoi potencjalni klienci zobaczą, że stworzenie strony czy logo zleciłeś profesjonalistom, zaczną traktować Twój biznes poważnie i patrzeć na niego przez pryzmat jakości. Jest to bardzo korzystne w kontekście walki o pozytywny wizerunek marki.

Masz oczywiście pełne prawo nie życzyć sobie umieszczenia Twojej realizacji w naszym portfolio. Mamy jednak nadzieję, że powyższe argumenty przekonały Cię, aby z tej opcji zrezygnować.

Autor wpisu: Soluma

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.