Data wpisu: 05.06.2017

Dlaczego warto wybrać kompleksową opiekę marketingową realizowaną przez jedną agencję?

Masz firmę i dochodzisz do słusznego wniosku, że warto byłoby ją wypromować. Jednocześnie zdajesz sobie sprawę, że nie masz czasu ani wiedzy, by zająć się działaniami reklamowymi we własnym zakresie. Stajesz więc przed dylematem: zlecić kompleksową promocję jednej agencji marketingowej czy szukać pojedynczych wykonawców? Podpowiemy Ci, że pierwsze rozwiązanie jest najkorzystniejsze. Dlaczego? Oto 5 ważnych powodów.

  1. Kompleksowa opieka marketingowa to ogromna wygoda - którą można porównać do serwisowania samochodu w ASO. Pewnie, że możesz biegać po hurtowniach w poszukiwaniu tanich części, a następnie jeździć od mechanika do mechanika licząc na to, że któryś okaże się wystarczającą kompetentny. Ale po co? Czy nie lepiej w tym czasie wypić dobrą kawę i zająć się prowadzeniem biznesu?
  2. Współpraca z jednym opiekunem projektu – jest to spore ułatwienie, ponieważ nie musisz za każdym razem szukać nowego wykonawcy, poznawać metod jego pracy itd. Profesjonalna agencja marketingowa zawsze odda do Twojej dyspozycji dedykowanego opiekuna projektu, który będzie się z Tobą kontaktować w każdej sprawie dotyczącej realizacji kampanii rekamowej.
  3. Możliwość wynegocjowania lepszej oferty – zlecenie kompleksowych działań marketingowych wiąże się z większym jednorazowym wydatkiem, ale daje duże pole do negocjacji z agencją. W przypadku podejmowania współpracy każdorazowo z inną firmą te możliwości są jednak znacznie mniejsze (z uwagi na skalę projektów).
  4. Spójna strategia marketingowa – jest to bardzo ważne w sytuacji, gdy zależy Ci na zbudowaniu wiarygodnego i rozpoznawalnego wizerunku marki. Duża agencja interaktywna wdroży kompleksowe działania, począwszy od elementów identyfikacji wizualnej, przez stronę internetową, stworzy teksty, zaproponuje inne formaty reklamy. Będziesz mieć pewność, że wszystko do siebie pasuje i zmierza w tym samym kierunku.
  5. Zrzucenie odpowiedzialności za sukces kampanii na jedną firmę – to może źle brzmi, ale chodzi o to, że współpracując z jedną firmą nie usłyszysz klasycznego: „to nie nasza wina, to tamci zepsuli”. Nie ma żadnych tamtych, bo za projekt odpowiada jeden wykonawca i to on ma obowiązek dopilnować, aby wyjściowe założenia zostały zrealizowane.

Te argumenty chyba ostatecznie przekonały Cię, że najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy będzie zdecydowanie się na kompleksową obsługę marketingową. Teraz pozostaje już tylko znalezienie rzetelnego partnera. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz ofertę

Przewiń do góry