Data wpisu: 01.02.2023

Na co wydać 500 zł miesięcznie? Postaw na content marketing

Wielu przedsiębiorców niepotrzebnie rezygnuje z działań marketingowych, z góry zakładając, że ich na to nie stać. Tymczasem są narzędzia, które wcale dużo nie kosztują, a mogą przynieść całkiem niezłe efekty – przede wszystkim wizerunkowe. Masz wolne 500 zł miesięcznie? To wystarczy na wdrożenie podstawowej kampanii content marketingowej. Sprawdź, na co możesz liczyć w takiej kwocie.

5 artykułów na blog firmowy

W cenie 500 zł miesięcznie spokojnie da się zamówić do 5 artykułów na blog firmowy. Blog to podstawowe narzędzie content marketingu. Jego celem jest zaprezentowanie kwalifikacji i potencjału marki, zbudowanie jej eksperckiego wizerunku oraz zyskanie zaufania klientów.

100 zł to taka standardowa stawka za wpis na blog o długości około 2500 znaków ze spacjami, poprawnie sformatowany, zawierający słowa kluczowe, o przeciętnej wartości merytorycznej.

2-3 artykuły sponsorowane

Jeśli nie planujesz blogować, to pomyśl o zainwestowaniu w artykuły sponsorowane. Zostaną one opublikowane na portalach tematycznych, dzięki czemu o istnieniu Twojej marki dowie się znacznie więcej osób.

Za 500 zł miesięcznie możesz kupić około 2 do 3 artykułów sponsorowanych, co wynika z konieczności opłacenia publikacji na portalach.

5 artykułów SEO

Za 500 zł miesięcznie możesz zafundować sobie całkiem solidną kampanię SEO. Tyle wystarczy, aby zamówić artykuły do pozycjonowania. Będą to teksty niezłej jakości, gdzie kluczową rolę odgrywa odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych.

Część artykułów warto opublikować na stronie, część na portalach zewnętrznych.

Prowadzenie profilu marki w mediach społecznościowych

Przy tak ograniczonym budżecie nie możesz liczyć na jakieś fajerwerki, natomiast podstawowa obsługa profilu marki np. na Facebooku jak najbardziej wchodzi tutaj w grę. W ramach działań content marketingowych agencja reklamowa zaproponuje np. 5 krótkich wpisów miesięcznie i moderowanie dyskusji pod nimi.

Warto natomiast nieco zwiększyć budżet i połączyć prowadzenie profilu marki w social media z blogiem – w ten sposób zyskasz naturalny kanał dystrybucji artykułów poradnikowych i eksperckich.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry