Wielu przedsiębiorców niepotrzebnie rezygnuje z działań marketingowych, z góry zakładając, że ich na to nie stać. Tymczasem są narzędzia, które wcale dużo nie kosztują, a mogą przynieść całkiem niezłe efekty – przede wszystkim wizerunkowe. Masz wolne 500 zł miesięcznie? To wystarczy na wdrożenie podstawowej kampanii content marketingowej. Sprawdź, na co możesz liczyć w takiej kwocie.
W cenie 500 zł miesięcznie spokojnie da się zamówić do 5 artykułów na blog firmowy. Blog to podstawowe narzędzie content marketingu. Jego celem jest zaprezentowanie kwalifikacji i potencjału marki, zbudowanie jej eksperckiego wizerunku oraz zyskanie zaufania klientów.
100 zł to taka standardowa stawka za wpis na blog o długości około 2500 znaków ze spacjami, poprawnie sformatowany, zawierający słowa kluczowe, o przeciętnej wartości merytorycznej.
Jeśli nie planujesz blogować, to pomyśl o zainwestowaniu w artykuły sponsorowane. Zostaną one opublikowane na portalach tematycznych, dzięki czemu o istnieniu Twojej marki dowie się znacznie więcej osób.
Za 500 zł miesięcznie możesz kupić około 2 do 3 artykułów sponsorowanych, co wynika z konieczności opłacenia publikacji na portalach.
Za 500 zł miesięcznie możesz zafundować sobie całkiem solidną kampanię SEO. Tyle wystarczy, aby zamówić artykuły do pozycjonowania. Będą to teksty niezłej jakości, gdzie kluczową rolę odgrywa odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych.
Część artykułów warto opublikować na stronie, część na portalach zewnętrznych.
Przy tak ograniczonym budżecie nie możesz liczyć na jakieś fajerwerki, natomiast podstawowa obsługa profilu marki np. na Facebooku jak najbardziej wchodzi tutaj w grę. W ramach działań content marketingowych agencja reklamowa zaproponuje np. 5 krótkich wpisów miesięcznie i moderowanie dyskusji pod nimi.
Warto natomiast nieco zwiększyć budżet i połączyć prowadzenie profilu marki w social media z blogiem – w ten sposób zyskasz naturalny kanał dystrybucji artykułów poradnikowych i eksperckich.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.